Çiller ve Avşar’a iç çamaşırı sattı Victoria’s Secret’ın karşısına dikildi

Güncelleme Tarihi:

Çiller ve Avşar’a iç çamaşırı sattı Victoria’s Secret’ın karşısına dikildi
Oluşturulma Tarihi: Mart 11, 2008 00:00

Başbakanlığı döneminde Tansu Çiller’e de iç çamaşırı satan iç giyim markası Reflectionstions, mayo üretimine de giriyor.

New Jersey’de bir alışveriş merkezinde, yanında mağaza açtığı kadın iç giyim ikonu Victoria’s Secret’a da kendi ülkesinde kafa tutuyor.

GEÇMİŞİ 1947 yılına dayanan, 1996 yılında da Reflections markasıyla iç giyim üretimine başlayan Özgün Çamaşır, iç çamaşırında yakaladığı başarının ardından 2008 yılında mayo üretimine de başlıyor. 2008 yazı için mayo koleksiyonlarını hazırladıklarını söyleyen Reflections markasının sahibi Mehmet Özgün, "Müşterilerimiz ve satış noktalarından ’İç çamaşırında bu kadar başarılısınız bikini üstünü de çok iyi yapacağınıza inanıyoruz’ gibi ciddi tepkiler aldık. Bizde bu taleplerden yola çıkarak mayo üretmeye karar verdik. Mayo da model ve renk değişebilir ancak kalıp değişmez. Bu nedenle gelen talebi karşılayacağız" dedi. Reflections markasının satış kaygısı taşımadığını belirten Özgün, "Mayo üretimine girerek ürünlerimizi çeşitlendiriyoruz. Bu çeşitlilik bize yarar sağlar" diye konuştu.

KOMŞUSU VICTORIA’S SECRET: A kategorisindeki bayanlara hitap eden Reflections, Türkiye’de 450 satış noktasında yer alıyor. Özellikle Doğu Avrupa ülkelerinde tanındıklarını aktaran Özgün, dördü Bulgaristan ve Romanya’da olmak üzere yurtdışında toplam 10 mağazalarının bulunduğunu belirtti. Bu yılın başında da Amerika’daki ilk mağazasını New Jersey’de bir alışveriş merkezinde 225 metrekarelik alanda dünyaca ünlü iç giyim markası Victoria’s Secret’ın yanına açtıklarını ifade eden Özgün, Türkiye’de Uşak, Denizli, Bursa, Bodrum, Ankara, İzmir ve İstanbul’da yer aldıklarını dile getirdi.

AVRUPA’DA C KATEGORİYE GİRER: Avrupa’nın meşhur markalarıyla rekabet edebilecek durumda olduklarını söyleyen Özgün, Hollanda ve Belçika’nın da içinde bulunduğu 10 ülkeden hammadde aldıklarını sözlerine ekledi. Fiyatlarının 35 ile 75 YTL arasında değiştiğini belirten Özgün, "Türkiye’de A katogorisi ürünler, Avrupa’da fiyat açısından C kategorisinde yer alıyor. Avrupa’da iç çamaşırı daha pahalı. Türkiye’de Avrupa fiyatlarıyla ürün satılamaz" dedi.

KÜÇÜK GÖĞÜS ODAKLI: Özellikle küçük göğüsler üzerine ihtisaslarının olduğunu vurgulayan Özgün, sözlerini şöyle sürdürdü: "Reflections 10 yıldır belli bir kitleye ulaştı. Markasıyla, modeliyle, rengiyle ve bedeniyle ürün sipariş eden müşterilerimiz var. Bu müşteri kitlemizi de alarak gençlerle ilerlemeyi düşünüyoruz. Gençlere hitap ediyoruz. Hedef kitlemiz 18 ile 50 yaş arasında."

10 MİLYON DOLAR CİRO: Özgün, "Yılda 600 bin parça üretim yapıyoruz. Yaklaşık 10 milyon dolar ciromuz var. Yurtdışında çalışanların dışında 200 kişiye istihdam sağlıyoruz" dedi.

Çiller’e özel kalem müdürü aracılığıyla 200 iç çamaşırı

REFLECTIONS markasının özel müşterilerinin olduğunu söyleyen Mehmet Özgün, Yıldırım Mayruk, Cemil İpekçi, Cengiz Abazoğlu gibi modacıların ürünlerini tavsiye ettiğini söyledi. Müşterileri arasında Tansu Çiller’in de olduğunun altını çizen Özgün, "Çiller’in özel kalem müdürü sipariş ederdi. Çiller’e özel 200’e iç çamaşırı yaptım" dedi.

Krizden sonra üretime başladı

ŞİRKETİN geçmişinin 1947’ye dayandığını söyleyen Mehmet Özgün, "Sultanhamam’dan Osmanbey’e naklettik. İspanyol ve İngiliz markalarını getirmeye başladık. 2001 krizinde ithal malları satamaz olduk. Dolar yükselince ithal malları satmamız imkansız hále geldi. Biz de Kağıthane’de imalat yapmaya başladık" dedi.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!