Bu sitede cruise tatili de var, eğitim programları da

Güncelleme Tarihi:

Bu sitede cruise tatili de var, eğitim programları da
Oluşturulma Tarihi: Eylül 04, 2006 00:00

Türkiye’nin en yeni ve en hızlı büyüyen online tatil sitesi, gezisitesi.com’da 24 saat boyunca istediğiniz kriterlere uygun otelleri ve tatil şekillerini seçebilirsiniz. Otele check-in için cep telefonunuza gelen konfirmasyon mesajını göstermeniz yeterli.

Gezisitesi.com’da rezervasyon yapmanın bir avantajı da, yüzde 20’lere varan indirimler. Sitede yurtiçinde ve yurtdışında gidilecek yerlere ait bilgiler de var. Sitenin bir başka özelliği de, yurtdışı seyahatlerinde vize işlemlerinizi de yapıyor.

Gezisitesi.com, yedi ay önce kuruldu. Birçok farklı tatil seçeneğini bir arada sunan site, sadece online olarak hizmet veriyor ve Call Center kullanmıyorlar. Tatilciler, alternatif tatillerden, beş yıldızlı otellere kadar her tür tatili ve ödeme şeklini online olarak seçiyor.

CRUISE VE EĞİTİM PROGRAMLARI DA VAR

Gezisitesi.com Türkiye’de birçok ilki gerçekleştirdi. Sitede yurtiçi ve yurtdışı otel rezervasyonlarının yanı sıra cruise satışı, uçak bileti, araç kiralama hizmeti ve yurtdışı eğitim paketlerinin satışı da yapılıyor. Cruise tatilleri ilk kez bu sitede online olarak satılmaya başladı. Üstelik genelde Cruise tatillerinin çok pahalı olduğu imajı da bu site sayesinde değişecek gibi duruyor. Çünkü onlarca seçeneğin arasında, Antalya’da bile tatil yapamayacağınız fiyatlara gemi turları var.

Türkiye’de ilk yurtdışı eğitimin online satışı da bu siteden yapılıyor. Özellikle mayıstan beri eğitim programları sıklıkla tercih edilmeye başlanmış. Öğrenciler en çok ABD, Almanya, İngiltere ve İsviçre’yi tercih ediyor. Site bu yıl Cağaloğlu Anadolu Lisesi’yle özel olarak bir çalışma da yaptı. Yurtdışında eğitime gidecek öğrenciler, eğitim programlarını online olarak satın aldılar.

KOS, YANİ KOLAY OTEL SİSTEMİ

Sitede KOS -Kolay Otel Sistemi denilen bir yöntem uygulanıyor. Bu sisteme giriş yapan otel yetkilileri, tesislerin fotoğraflarını ve tüm bilgileri sisteme kendileri yüklüyorlar. Bu sayede, satışı yapılan her otelin site üzerinde ayrı bir sayfası olmuş. Genel Müdür Alkın Yöney KOS’u anlatıyor: "Oteller, kendi özelliklerini girdikleri için benzersiz tasvirlerle karşılaşabiliyoruz. Deniz, dağ veya havuz manzaralı oda kavramının yanında, ahır manzarası gibi özellikler de yer alıyor. KOS sistemi sayesinde yakında plajdaki çakıl taşlarının cinsi, havuzun iç rengi gibi ince detaylarla karşılaşabiliriz."

Evcil hayvanlarıyla tatil yapmak isteyenler de bu siteyi kullanıyor. Rezervasyonların yüzde 10’u, evcil hayvan kabul eden otellerde yapılıyor.

Alkın Yöney’e göre artık tatilciler deniz, plaj gibi standartlar yerine, Spa, Thai masajı gibi özelliği olan otelleri daha çok arıyor. Alkın Yöney bunu, alternatiflerin çoğalmasına bağlıyor.

49 EURO’YA ALMANYA UÇUŞU

Sitenin anlaşmalı olduğu havayolları sayesinde, dünyanın dört bir ucu Türkiye’ye bağlanmış durumda. Bunlar Lufthansa, SAS, British Airways, KLM, Virgin Atlantic gibi firmalar. Öger Türk Tur’la da anlaşmalı olan gezisitesi.com, Türkiye-Almanya uçuşlarında büyük indirimler yapıyor. 49 euro’luk Almanya uçak biletlerini çok yakında sadece gezisitesi.com’dan alabileceksiniz.

Site yönetimi kullanıcıların en çok aradıkları özellikleri ana sayfada kolay görünecek yerlere link şeklinde koyuyorlar. Sitenin açılış sayfasında ise o günün en avantajlı tatilleri çıkıyor karşınıza. Açılış sayfasında ayrıca sitenin önerileri, en çok beğenilenler ve en çok tercih edilenler de var. Siteye üye olduğunuz takdirde, sadece gezisitesi.com üyelerinin faydalanabildiği kampanyaları da görebilirsiniz. Bu kampanyalar, üyelere elektronik posta yoluyla da bildiriliyor.

MÜŞTERİ YORUMLARI SİTEDE YAYIMLANIYOR

Gezisitesi.com’da her seçeneğin altında yayınlanan yorum sayfaları var. Burada, tatil satın alanların yorumlarına ve tecrübelerine yer veriliyor. Yorumların tüketici ve işletmeci için de çok önemli olduğunu belirten Alkın Yöney, bu yorumların ne kadar etkili olduğunu anlatırken, Marmaris’teki büyük bir oteli örnek veriyor. "Çok talep alan otelin satışları gayet iyiyken, gelen olumsuz yorumlar sonrasında satışlar ciddi olarak düştü. İki hafta boyunca eklenen negatif yorumlara otel müdüründen cevap gelip, tüm aksaklıkların giderileceği sözü verildikten sonraki günlerde satışlar eski haline döndü." Sadece temmuz ayında 450 bin kişinin ziyaret ettiğine bakılırsa, yorumların diğer müşterileri yönlendirici olacağı açık.

Resepsiyona fiyat sordu, beğenmedi internetten yüzde 20 indirimli aldı

Genel Müdür Alkın Yöney bir müşterilerinin yaşadığını anlatıyor: "Fiyatlarımızı bilen bir müşteri, kalmak istediği otele girer ve resepsiyona fiyat sorar. Beklediğinden yüksek bir fiyatla karşılaşınca, interneti kullanıp kullanamayacağını sorar. Olumlu cevap alınca gezisitesi.com adresine girer ve rezervasyonunu online olarak yaptırır. Sonra resepsiyona geri dönüp, cep telefonuna gelen konfirmasyon mesajını gösterir. Müşterimiz, gezisitesi.com üzerinden yaptığı bu rezervasyon sayesinde yüzde 20 tasarruf etti."

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!