OluÅŸturulma Tarihi: Nisan 20, 2005 00:00
Bu otomobilin motoruna bakmak için kaputu açmanız gerekmiyor. Otomobilin dışı gibi kendisi de sarı renge boyanmış motor, ısıya dayanıklı plexiglas malzemeden yapılmış pencere sayesinde rahatça görülebiliyor.Otomobilin sarı rengi, özellikle güneÅŸ altında daha kolay fark edilmesini saÄŸlıyor. Bu renkle kontranst oluÅŸturan siyah kaput uzaktan bile göze hoÅŸ ve agresif görünüyor. Kaputun ortasına uygulanan ÅŸeffaf cam tasarımı, kaput altındaki motorun daha saldırgan olduÄŸu izlenimi veriyor. Bu saldırganlıkta büyük hava giriÅŸleri olan ve öne doÄŸru çıkıntılı tasarlanan tamponun da payı yok deÄŸil. İçi sarı renge boyanan far tasarımı da ilginç olmuÅŸ. Arka tarafına hava giriÅŸ bölmesi yapılan marÅŸpiyeler otomobilin profilden de saldırgan görünmesini saÄŸlamış.Arka bölümde ilk göze çarpan çift çıkışlı egzoz oluyor. Otomobilin normal olmadığı hakkında ipuçları da veren bu egzozlara göre yeni bir tampon tasarımı gerçekleÅŸtirilmiÅŸ. Bagaj üstü spoyler otomobilin çizgileriyle uyum içerisinde. Speedline marka çok kollu jantlar 16 inç büyüklüğünde, ancak body kitten olacak, sanki daha küçükmüş gibi duruyor. Kumho marka lastikler 205/50 ZR16 ebatlarında. Otomobilin bagajı da boÅŸ deÄŸil tabii ki. Fakat, yükten ziyade müzik sistemi var. Yuvarlak tasarlanan subwoofer, amfi, CD changer ve hoparlörler bagajda bir hayli yer tutuyor.İç mekanda ise sarı renkli vites körüğü ve el freni tutamağı hemen göze çarpıyor. Özellikle, shift light’lı devir göstergesinin dışarıdan otomobile görsel anlamda sportiflik kattığını söylemeye bile gerek yok.Â
button