Bu elbiseden en fazla 30 tane var kaçıncısını aldığınız astarında yazılı

Güncelleme Tarihi:

Bu elbiseden en fazla 30 tane var kaçıncısını aldığınız astarında yazılı
OluÅŸturulma Tarihi: AÄŸustos 21, 2004 00:00

Hepi topu üç sezondur birlikte çalışmalarına raÄŸmen Arzu Kaprol deyince aklımıza Network, Network deyince Arzu Kaprol geliyor. 1.5 yılda iç içe geçtiler, tam anlamıyla tencere kapak oldular. ‘Bir tasarımcı olarak geniÅŸ kitlelere ulaÅŸabilmek bir keyif.Yüksek bütçelerle tasarım yapabilmek ise müthiÅŸ bir tatmin’ diyen Kaprol, 2004-2005 Sonbahar-Kış sezonunda bir dolu yeniliÄŸe imza attı. En taze haberin ismi Network Limited. Sınırlı sayıda üretilen Limited Koleksiyonu 22 AÄŸustos’ta Network maÄŸazalarında satılmaya baÅŸlanacak. ‘Biz Network kadınını çalışan ve aktif kadınlar olarak tanımlıyoruz. Bu kadınlar son zamanlarda maÄŸazalarımıza gelip herkeste olmayan kıyafetler yapmamızı talep ettiler. Malumunuz bir davete aynı kılıkla gelen iki ünlü kadının haberi ertesi gün magazin sayfalarında ‘PiÅŸti oldular’ diye veriliyor. Artık kimse piÅŸti olmak istemiyor. Biz de onlar için özel kumaÅŸlarla sınırlı sayıda kıyafetler ürettik. Aldıkları her parçanın kaç adet üretildiÄŸi ve kaçıncısını satın aldıkları elbisenin astarında yazacak. ’ Arzu Kaprol ‘Network, Limited gibi bir koleksiyon yapmaya neden ihtiyaç duydu?’ sorusunu bu sözlerle cevaplıyor. Limited Koleksiyonu, Network’e oranla daha iddialı. Tasarımlar 50 metre uzaktan ‘Ben buradayım’ diye bağırıyor. Kullanılan saf ipekler parıl parıl parlıyor, tavÅŸan kürkleri göz alıyor. Beyaz tavÅŸan kürkü Network’te geçtiÄŸimiz yıl da satılmıştı. Hatta kadınlar listeye isim yazdırıp, haftalarca sırada beklemiÅŸti. Bu kış tavÅŸan kürkü, leopar baskılı olarak karşımıza çıkıyor. ‘Hem de pembe leopar. Kadınlar bu kış pembe panter gibi dolaÅŸacak’ diyor Kaprol. ‘Biz Network olarak bir tek tavÅŸan kürkü kullanıyoruz. Leopar ve pitonu kuzu derisi üzerine baskı yaparak elde ediyoruz. Gerçek gibi duruyor ama gerçek deÄŸil.’ Limited Koleksiyonu’ndaki takım elbiseler ipek, yün ve kaÅŸmir karışımından yapılmış, bazılarında deri biyeler var. Network’ün ana koleksiyonu bu kış 550 parça, Limited ise 80. Abiye elbiseden bluza, takımdan kürke kadar uzanan bu koleksiyonda her üründen en fazla 30 tane üretilmiÅŸ. Arzu Kaprol, Limited Koleksiyonu’nu kendi koleksiyonuna çok yakın buluyor. ‘Benim koleksiyonumda da bir parça en fazla 40 adet üretiliyor. En iyi kumaÅŸları kullanmaya özen gösteriyorum. Arzu Kaprol markasındaki kriterlerim Limited ile örtüştü.’ NETWORK Ä°LK DEFA İÇ ÇAMAÅžIRI ÃœRETTÄ° Network bu sezon ilk defa iç çamaşırı üretti. Yüzde yüz ipek olarak üretilen çamaşırlar ‘İntim’ adıyla piyasaya çıkacak. Serinin ana rengi pembe. Arzu Kaprol bu koleksiyonu şöyle anlatıyor: ‘İç çamaşırlarının her gün kullanılabilecek kadar rahat olmasına dikkat ettim. GeceliÄŸi, pijaması, sabahlığı, atlet ve ÅŸort takımı da var. Sutyenler çok özel. Takım elbisenizin içine giydiÄŸiniz takdirde, akÅŸam kulübe gittiÄŸinizde bir body vazifesi görebilir. O derece şık.’ BU SENENÄ°N MODASIHerÅŸey çok abartılı, kadife geri dönüyor, yakalar büyüyor Arzu Kaprol 2005 kışında modanın geri döndüğünü söylüyor. ‘Yurtdışında ‘Fashion is back’ (moda geri döndü) kampanyaları baÅŸlatıldı. Minimalizm öldü. 30’lu yılların art deco’su 70’lerle birleÅŸti. Bu kış her ÅŸey çok abartılı. Bu kış çok iddialı bir pembe-kahve kombinasyonumuz var. Kadifeler inanılmaz bir geri dönüş yaşıyor. Åžarap rengi ağırlığını biraz daha fazla hissettirecek. Mor ve lila en baskın iki renk. Yakalar büyüyor, etek belleri ve paçalar daralıyor. Beller düşük. Çok iddialı aksesuvarlar, büyük taÅŸlar var. Bazı kıyafetlerin üzerinde kendi mücevheri var.’ Ayakkabı burunlarının bu kış yuvarlak olduÄŸunu söyleyen Kaprol, ‘Deri deÄŸil kadife ve süet ayakkabı giyeceÄŸiz. Renkler lila, ÅŸarap rengi ve mor’ diyor.Â
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!