Bu elbiseden en fazla 30 tane var kaçıncısını aldığınız astarında yazılı

Güncelleme Tarihi:

Bu elbiseden en fazla 30 tane var kaçıncısını aldığınız astarında yazılı
Oluşturulma Tarihi: Ağustos 21, 2004 00:26

Hepi topu üç sezondur birlikte çalışmalarına rağmen Arzu Kaprol deyince aklımıza Network, Network deyince Arzu Kaprol geliyor. 1.5 yılda iç içe geçtiler, tam anlamıyla tencere kapak oldular. ‘Bir tasarımcı olarak geniş kitlelere ulaşabilmek bir keyif.

Yüksek bütçelerle tasarım yapabilmek ise müthiş bir tatmin’ diyen Kaprol, 2004-2005 Sonbahar-Kış sezonunda bir dolu yeniliğe imza attı. En taze haberin ismi Network Limited. Sınırlı sayıda üretilen Limited Koleksiyonu 22 Ağustos’ta Network mağazalarında satılmaya başlanacak.

‘Biz Network kadınını çalışan ve aktif kadınlar olarak tanımlıyoruz. Bu kadınlar son zamanlarda mağazalarımıza gelip herkeste olmayan kıyafetler yapmamızı talep ettiler. Malumunuz bir davete aynı kılıkla gelen iki ünlü kadının haberi ertesi gün magazin sayfalarında ‘Pişti oldular’ diye veriliyor. Artık kimse pişti olmak istemiyor. Biz de onlar için özel kumaşlarla sınırlı sayıda kıyafetler ürettik. Aldıkları her parçanın kaç adet üretildiği ve kaçıncısını satın aldıkları elbisenin astarında yazacak. ’

Arzu Kaprol ‘Network, Limited gibi bir koleksiyon yapmaya neden ihtiyaç duydu?’ sorusunu bu sözlerle cevaplıyor.

Limited Koleksiyonu, Network’e oranla daha iddialı. Tasarımlar 50 metre uzaktan ‘Ben buradayım’ diye bağırıyor. Kullanılan saf ipekler parıl parıl parlıyor, tavşan kürkleri göz alıyor.

Beyaz tavşan kürkü Network’te geçtiğimiz yıl da satılmıştı. Hatta kadınlar listeye isim yazdırıp, haftalarca sırada beklemişti. Bu kış tavşan kürkü, leopar baskılı olarak karşımıza çıkıyor. ‘Hem de pembe leopar. Kadınlar bu kış pembe panter gibi dolaşacak’ diyor Kaprol. ‘Biz Network olarak bir tek tavşan kürkü kullanıyoruz. Leopar ve pitonu kuzu derisi üzerine baskı yaparak elde ediyoruz. Gerçek gibi duruyor ama gerçek değil.’ Limited Koleksiyonu’ndaki takım elbiseler ipek, yün ve kaşmir karışımından yapılmış, bazılarında deri biyeler var.

Network’ün ana koleksiyonu bu kış 550 parça, Limited ise 80. Abiye elbiseden bluza, takımdan kürke kadar uzanan bu koleksiyonda her üründen en fazla 30 tane üretilmiş. Arzu Kaprol, Limited Koleksiyonu’nu kendi koleksiyonuna çok yakın buluyor. ‘Benim koleksiyonumda da bir parça en fazla 40 adet üretiliyor. En iyi kumaşları kullanmaya özen gösteriyorum. Arzu Kaprol markasındaki kriterlerim Limited ile örtüştü.’

NETWORK İLK DEFA İÇ ÇAMAŞIRI ÜRETTİ

Network bu sezon ilk defa iç çamaşırı üretti. Yüzde yüz ipek olarak üretilen çamaşırlar ‘İntim’ adıyla piyasaya çıkacak. Serinin ana rengi pembe. Arzu Kaprol bu koleksiyonu şöyle anlatıyor: ‘İç çamaşırlarının her gün kullanılabilecek kadar rahat olmasına dikkat ettim. Geceliği, pijaması, sabahlığı, atlet ve şort takımı da var. Sutyenler çok özel. Takım elbisenizin içine giydiğiniz takdirde, akşam kulübe gittiğinizde bir body vazifesi görebilir. O derece şık.’

BU SENENİN MODASI

Herşey çok abartılı, kadife geri dönüyor, yakalar büyüyor

Arzu Kaprol 2005 kışında modanın geri döndüğünü söylüyor. ‘Yurtdışında ‘Fashion is back’ (moda geri döndü) kampanyaları başlatıldı. Minimalizm öldü. 30’lu yılların art deco’su 70’lerle birleşti. Bu kış her şey çok abartılı. Bu kış çok iddialı bir pembe-kahve kombinasyonumuz var. Kadifeler inanılmaz bir geri dönüş yaşıyor. Şarap rengi ağırlığını biraz daha fazla hissettirecek. Mor ve lila en baskın iki renk. Yakalar büyüyor, etek belleri ve paçalar daralıyor. Beller düşük. Çok iddialı aksesuvarlar, büyük taşlar var. Bazı kıyafetlerin üzerinde kendi mücevheri var.’ Ayakkabı burunlarının bu kış yuvarlak olduğunu söyleyen Kaprol, ‘Deri değil kadife ve süet ayakkabı giyeceğiz. Renkler lila, şarap rengi ve mor’ diyor.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!