Oluşturulma Tarihi: Mart 05, 2008 00:00
DÜNYANIN önde gelen fast-food ve pizza zincirlerinin peşpeşe yeni restoranlar açtığı Türkiye, 2 yıl önce tanıştığı ’Bardakta haşlanmış mısırı’ çok sevdi. Yüzyıllardır koçanından ısırarak yediğimiz haşlanmış mısıra rakip olan ’Bardakta haşlanmış mısırı’ Türkiye’ye 2006’da getiren Mehmet Daniş’in Daily Fresh’i başarılı olunca kısa sürede bu konuda faaliyet gösteren 8 şirket daha Türkiye pazarına girdi. Şu anda sadece Daily Fresh’in, Türkiye’de yaklaşık 120 bayisi var. Ortaya çıkan yeni sektörde ise 2.500 civarında istihdam sağlandı. Taze Mısır Gıda Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Daniş, kendi firmasının ayda 60 ton haşlanmış mısır sattığını belirterek, "2007 ciromuz 8 milyon YTL idi. Bayilerimizin ulaştığı ciro da doğru yolda olduğumuzu ortaya koyuyor. Hedefimiz ayda 100 ton satış yapmak. Sadece Daily Fresh markasının Türkiye’de yarattığı istihdam 300 kişi" diyor.