Avon: Türk kadını en çok saçına özen gösteriyor

Güncelleme Tarihi:

Avon: Türk kadını en çok saçına özen gösteriyor
OluÅŸturulma Tarihi: Eylül 02, 2005 00:00

DoÄŸrudan satış alanında faaliyet gösteren Avon’un Türkiye Genel Müdürü Ron Griffiths, Türk kadınlarının saçlarına daha fazla özen gösterdiklerini söyledi.Griffiths, Avon’un, ilk kurulduÄŸu yıllarda Eczacıbaşı’yla ortaklık halinde olduÄŸunu, 2 yıl önce ‘yüzde 100 Avon firması’ haline geldiklerini söyledi. Daha sonra çok ciddi anlamda bir büyüme kaydettiklerini ifade eden Griffiths, Türkiye’de firmaların pazar paylarını gösteren istatistiki bir deÄŸerlendirmenin bulunmadığını, ancak varolan çalışmalar ışığında da Avon’un makyaj malzemeleri, cilt bakım ürünleri ve parfüm alanında bir numara olduÄŸunun söylenebileceÄŸini kaydetti. Griffiths, Avon’un, faaliyet gösterdiÄŸi ülkeler arasında Türkiye’yi Rusya ve Çin’in ardından 3. büyük geliÅŸme potansiyeline sahip ülke olarak gördüğünü belirtti.MARKETTE GÖRÃœLÃœYOR: Türkiye’de en büyük pazar payına sahip ürünlerin saç ve yüz bakım ürünleri olduÄŸuna dikkati çeken Griffiths, ‘Türk kadınları en çok saç bakım ürünlerine ilgi gösteriyor. Pazarda en büyük pay saç bakım ürünlerinde. Türk kadınları saçlarına daha fazla özen gösteriyor. Bir markete gidildiÄŸinde saç bakım ürünlerine ayrılan alanların ne kadar geniÅŸ olduÄŸu rahatlıkla görülebilir. Bu da saça verilen önemin bir göstergesi’ dedi. Griffiths, genel olarak düşünüldüğünde bakımın saçtan baÅŸladığını kaydederek, ‘Saç bakımı, yüz bakımı ve makyaj ürünleri olmak üzere. Türkiye’de insanlar genelde vücutlarının bu bölümüne daha fazla özen gösteriyor. Ayrıca bir de kendilerini güzel gösterecek her ÅŸeye’ diye konuÅŸtu.Ä°SPANYOLLAR ÖNDE: Dünyada en fazla Ä°spanyol kadınların saçlarına önem verdiklerine dikkati çeken Griffiths, bu ülkenin kadınlarının çok sık kuaföre gittiklerini ve saçlarına bakım yaptırdıklarını bildirdi. Griffiths, kadınların ilgilerinin ülkeden ülkeye deÄŸiÅŸtiÄŸini belirterek, ‘ÖrneÄŸin Ä°ngiltere’de daha çok doÄŸal görünüş trendi var. GeliÅŸmekte olan ülkelerde ise daha güzel görünmeye yönelik bir eÄŸilim var. Türkiye’deki market de, genç nüfus nedeniyle ÅŸekil deÄŸiÅŸtiriyor’ dedi. Türkiye’de 15-50 yaÅŸ arası kadınlara yönelik güzellik ürünleri sattıklarını, bunlara ciddi anlamda bir ilgi olduÄŸunu ifade eden Griffiths, Avon’un, Türkiye’de çok büyük bir potansiyel gördüğünü sözlerine ekledi. Â
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!