OluÅŸturulma Tarihi: Mart 23, 2005 00:00
BirleÅŸmiÅŸ Markalar DerneÄŸi (BMD) tarafından bu yıl ikincisi düzenlenen ‘AlışveriÅŸ Merkezleri ve MaÄŸazalar Yılbaşı Tasarım Yarışması’nda, YKM ‘en şık maÄŸaza’, Atakule AlışveriÅŸ Merkezi ise ‘en şık alışveriÅŸ merkezi’ seçildi.Amacı alışveriÅŸ merkezleri ve perakende sektöründeki maÄŸazaların vitrin tasarımı ve iç mekan düzenlemelerini gerçekleÅŸtiren tasarımcıları teÅŸvik etmek olan ve Hürriyet’in iÅŸbirliÄŸiyle gerçekleÅŸtirilen tasarım yarışması sonuçlandı. Tüm Türkiye’den 15 alışveriÅŸ merkezi ve 120 maÄŸazanın katıldığı yarışmanın kazananları Ä°ÅŸ Sanat Kültür Merkezi’nde gerçekleÅŸtirilen törenle ödüllerini aldı.KÄ°MLER KAZANDI: Yarışmanın alışveriÅŸ merkezi kategorisinde 1’incilik ödülü Atakule AlışveriÅŸ Merkezi’ndeki tasarımla Erdal Kural ve Siyami Bilal’in olurken, 2’ncilik ödülü Zafer Plaza AlışveriÅŸ ve YaÅŸam Merkezi’ndeki tasarımla Feyza Acar ve Metin Kayış’ın, 3’üncülük ödülü ise Agora AlışveriÅŸ Merkezi’ndeki tasarımla Rüştü Yavuz’un oldu. Bu kategoride ayrıca, Kule Çarşı ve Olivium AlışveriÅŸ Merkezi de ‘Jüri Özendirme Ödülü’ne layık görüldü. MaÄŸaza kategorisinde ise, 1’ncilik ödülü YKM tasarımıyla Mine Merkit’e, 2’ncilik ödülü Mudo tasarımıyla Sandra AslanoÄŸlu’na, 3’üncülik ödülü de Boyner Büyük MaÄŸazacılık tasarımıyla Mine Erkan’a verildi.FÄ°RMA VE TASARIMCI Ä°ÅžBÄ°RLİĞİ: BMD BaÅŸkanı Saruhan Tan, perakende sektöründe bu ve benzeri yarışmalarla rekabetin arttığını söyleyerek, firmalarla tasarımcıların iÅŸbirliÄŸinden ortaya çıkan güzel yapıtların tüketiciler için alışveriÅŸin zevkli geçmesini saÄŸlayacağına iÅŸaret etti. Â
button