Güncelleme Tarihi:
Gelecek sene bir SUV modeli ile birlikte Giulia adını taşıyan yeni bir lüks orta sedan ve SW modeli pazara sunma hazırlıklarını sürdüren markanın mevcut durumda Türkiye çapında 8 adet olan bayii ağı yazın 10’a yükselecek. Alfa Romeo Türkiye, biri İstanbul diğeri Ankara’da olmak üzere 2 bayiyi daha çatısı altında hizmet verecek biçimde hayata geçirecek.
Sadece Alfa satan İlk bayİ
İstanbul’da Kuruçeşme’de yine Tofaş’ın bünyesindeki Ferrari ve Maserati markalarının distribütörü FerMas’ın showroomuyla kardeş binada hayata geçecek yeni Alfa Romeo bayisi, aynı zamanda sadece Alfa Romeo markasına hizmet veren İstanbul’daki tek bayii unvanını taşıyacak olması bakımından önem taşıyor.
Ankara’da daha etkİn olacağız
Alfa Romeo Marka Direktörü Arzu Çolakoğlu, “Yaz aylarında hizmete açacağımız Kuruçeşme’deki yeni bayimiz, İstanbul’daki en dikkat çekici satış ve satış sonrası servis noktamız olacak. Alfa Romeo’nun İstanbul’daki satışlarının yüzde 30’unu gerçekleştirmesini hedeflediğimiz bu bayii, aynı zamanda konumu itibariyle tüm Alfistiler için sıradışı bir buluşma mekanı olacak” dedi.
Bununla birlikte Ankara’da da yeni bir yapılanma için aksiyon aldıklarını vurgulayan Çolakoğlu, “ Ankara’da açılacak yeni bir bayii ile satış/satış sonrası ağımızı 10 adete yükseltmiş olacağız ki böylece Ankara ve civarında da daha etkin bir satış potansiyeline erişme imkanı elde edebileceğiz” dedi. Mart ayı ortası itibariyle yaklaşık 140 adetlik satışa ulaştıklarını belirten Alfa Romeo Türkiye Marka Direktörü Arzu Çolakoğlu, “2011 yılında 1200 adet Alfa Romeo satmış olacağız. Bu satışın 1000 adetini ise kompakt sınıfta yer alan yeni modelimiz Alfa Romeo Giulietta oluşturacak. Yaz aylarında Giulietta’nın otomatik şanzımanlı versiyonunun satışa sunulmasıyla satışlarının daha da hareketleneceğini belirten Çolakoğlu, özellikle beyaz renkli ve dizel motorlu Giulietta model kombinasyonuna sıra yazdıklarını da belirtti. Cenevre’de sergilenen Alfa Romeo 4C GTA konseptinin de gelecek yıl seri üretim versiyonunun tanıtılmasının hem bayii hem müşteriler nezdinde baş döndürücü bir heyecan yarattığını belirten Çolakoğlu, daha konsept halinde sergilenen 4C GTA’ya Türkiye’de beklenmedik ölçüde çok yoğun bir ilgi olmasının gelecekte aracın satış potansiyeli açısından olumlu sinyaller anlamanına geldiğine dikkat çekti.