Oluşturulma Tarihi: Ocak 26, 2005 00:51
Subaru denildiğinde akla iki kelime geliyor: 4 çeker ve turbo sistemi. Bu ününü bir özellik haline getiren ve tüm modellerini dört tekerlekten çekişli olarak üreten Japon üretici, özellikle Impreza modeliyle hem parkurlarda hem caddelerde ününe ün katmaya bugün de devam ediyor.
İlk kez 1992 yılında tanıtılan Impreza, çeşitli makyajlarla 2000 yılına kadar gelmişti. 2001 yılının başında ise tamamen yenilenen model, 2003 model yılında tekrar bıçak altına yatarak bir estetik operasyon geçirdi. Çünkü yuvarlak farlı Impreza’lar Subaru fanatiklerini biraz hayal kırıklığına uğratmıştı. Bu yüzden önceki Impreza’lara olan ilgi bazen daha fazla olabiliyor. Gıyasettin Karataş da modifiye etmek üzere bir otomobil almayı düşündüğünde eski jenerasyondan yana tercihini kullanmış. Draglarda aldığı başarılarla adından söz ettirmeyi başaran 1996 model gri renkli Impreza’nın üzerinde yapılan değişikliklerden sonra otomobil 2000 model görünüm kazanmış.
Motora Greedy Trust T517 model daha büyük bir turbo takılmış. İntercooler da büyütülürken, bütün hortumlar daha sağlam olan Samco markasıyla değiştirilmiş. Blow-off valve, hedaers ve benzin regülatörü HKS marka. Bunun dışında ağırlıklı olarak Jun marka ürünler kullanılmış. Sistemin komple maliyetinin 22 bin doları bulduğu belirtiliyor
Otomobilde diğer Imprezalarda görmeye alışık olmadığımız DTM tarzında bir spoyler yer alıyor. Stoplar da değişik. Xenon farlar, şeffaf ön ve yan sinyal lambaları ile sis farları da orijinalinden farklı. Body kit komple 2000 model görünümlü. Bu işlemlerin toplam maliyeti ise 5 bin 500 doları bulmuş.