Güncelleme Tarihi:
Üniversitelerin lisans ve yüksek lisans öğrencilerini iş dünyasının zorlu koşullarına hazırlayan ve bu yıl 15’incisi gerçekleşen Unilever IdeaTrophy başladı. Her yıl Unilever markalarından birinin sahiplendiği yarışmanın bu seneki markası Knorr Çabuk Çorba oldu. Katılımcıların fikirlerini yarıştıracakları IdeaTrophy, hikaye oluşturma, yarı final ve final kampı gibi baştan sona keyifli ve yaratıcı aşamalardan oluşuyor. Başvurular www.ideatrophy.com adresinden 21 Ekim tarihine kadar yapılabiliyor.
Öğrencileri iş dünyasının değişen dinamiklerine hazırlayan Unilever IdeaTrophy’de kazanan takımları, Londra’daki Unilever Future Leaders League’de Türkiye’yi temsil etme, Unilever’de staj imkanı ve Macbook Air, iPad, iPhone gibi ürünlerin de aralarında yer aldığı ödüller bekliyor.
Bireysel Başvurular da Kabul Ediliyor
Unilever IdeaTrophy’nin 15’inci yılında yarışma aşamalarına video çekme ve hikaye oluşturma etapları eklendi. Geçtiğimiz yıllardan farklı olarak bu yıl ilk kez bireysel başvurular da kabul ediliyor. Öğrencileri farklı disiplinlerde kendilerini deneme fırsatı sunarak, bugüne kadar fark edemedikleri yeteneklerini keşfetmelerini sağlayan IdeaTrophy yarışması için son başvuru tarihi 21 Ekim.
Detaylı bilgi için: www.ideatrophy.com