Güncelleme Tarihi:
‘Eğlenerek öğrenme’’ kavramıyla hazırlanan programda öğrenciler, dijitale nasıl gidileceğinin cevabını alacak. Katılımcılar eğitim süresince, dijital dünyayı daha yakından tanırken başarılı markaların öykülerini ajans ve reklamverenlerin ağzından dinleme şansı yakalayacaklar. 5’er kişilik gruplar halinde mentorlarıyla birlikte Algida’nın vereceği gerçek bir brief’le çözümler geliştirerek kendi projelerini üretecekler. Çeşitli eğlence aktivitelerinin olduğu program kapsamında katılımcılar balık tutmayı bile öğrenecek.
Dünyada 43 ülkede dijitalin gelişimi için faaliyet gösteren IAB Türkiye tarafından ilki geçtiğimiz yıl düzenlenen eğitim, bu sene 20 Haziran -1 Temmuz tarihleri arasında yine Boğaziçi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi’nin desteğiyle, Güney kampüsünde gerçekleşecek.
Son Başvuru Tarihi 6 Haziran
Dijitalin deneyimleneceği etkinlik için son başvuru tarihi 6 Haziran. 12 gün sürecek eğitim kampına katılan ekiplerden başarılı olanlar ödüllendirilecek. İlk 3'e giren ekip üyeleri IAB Türkiye üyesi firmalarda 1 aylık staj imkânı elde edecek. Ayrıca birinci olan ekip üyeleri Pegasus'tan birer adet yurtiçi gidiş geliş uçak biletinin de sahibi olacak. Katılımcıların yemek ihtiyaçları Maxus Türkiye tarafından karşılanacak. Şehir dışından gelenler Boğaziçi Üniversitesi’nin yurtlarında kalabilecek.