Güncelleme Tarihi:
İlki Ocak ayında yapılan Kurumsal İletişim Sertifika Programı’nda dernek üyeleri deneyimlerini iletişimci adayları ve genç profesyonellere aktarırken; kurumsal iletişimin ana başlıkları güncel örneklerle katılımcılarla paylaşılıyor.
Bu derslerde anlatılanların hepsinin bugün Türkiye’nin en iyi kurumsal şirketlerinde yaşanan örnekler olduğunu söyleyen Kurumsal İletişimciler Derneği Başkanı aynı zamanda TAV Havalimanları Kurumsal İletişim Direktörü Bengi Vargül, kurumsal iletişimin geleceğin mesleklerinden olduğunu söylüyor: “Bugün kurumsal iletişim olarak adlandırdığımız fonksiyon, şirketlerde geçmişte basın müşavirliği olarak anılan, daha sonra halkla ilişkilere çevrilen bir ihtiyacın yansıması. Türkiye ekonomisi büyürken şirketlerin iletişim ihtiyaçları da karmaşıklaştı. Bu hızlı büyüme ve kurumsal iletişim fonksiyonun önem kazanması önümüze yeni fırsatlar çıkarırken, mesleğin bilinirliği ve evrensel standartlarda yürütülmesi açısından boşluklar doğdu. KİD, proaktif bir şekilde sorumluluk alarak bu fırsatı değerlendirmek ve zeminin sağlıklı bir şekilde kurulmasına katkı sunmak için çalışıyor.”
İkinci program Nisan’da
Kurumsal İletişim Sertifika Programı’nın ikincisinin nisan ayında İstanbul’da başlaması planlanıyor. Üniversite öğrencileri ile birlikte yeni mezun olmuş ya da iletişim sektörüne yeni atılan gençleri hedefleyen sertifika programı toplam 13 hafta sürüyor.
Programda yer alan ders başlıkları şu şekilde: Kurumsal iletişime giriş, araştırma/ölçümleme, etkinlik yönetimi, finansal iletişim, iç iletişim, konu yönetimi, spor iletişimi, kültür&sanat iletişimi, sosyal medya iletişimi, medya iletişimi, lider iletişimi, sosyal sorumluluk / sürdürülebilirlik iletişimi ve kriz iletişimi.
Sertifika programına başvurular http://kid-tr.com adresinden alınıyor.