Harvardlı öğrenciler Türkiye’de şirketleri gezdi

Güncelleme Tarihi:

Harvardlı öğrenciler Türkiye’de şirketleri gezdi
Oluşturulma Tarihi: Ocak 23, 2015 17:23

Harvard Business School öğrencileri Liderlik Gelişimi için Yoğun Saha Deneyimi (FIELD) Programı kapsamında Türkiye’de şirketleri gezdi, projeler üretti.

Haberin Devamı

Türk Ekonomi Bankası (TEB), Harvardlı öğrencilerin müşteri deneyimi konulu projesine destek verdi. TEB şubelerini ziyaret ederek farklı segmentlerdeki TEB müşterileri ile yüz yüze görüşen öğrenciler, tamamladıkları projeyi TEB üst yönetimine sunmalarının ardından ziyaretlerini sonlandırdı.

Sosyal medyayı kullandılar
Akbank, tasarrufu teşvik eden yenilikçi ürün ve hizmet portföyünü daha da geliştirmek için Harvard Business School öğrencileri ile işbirliği yaptı. Harvard Business School MBA öğrencileri, geliştirdikleri Türkiye’deki Genç Kesime Yönelik Tasarrufu Arttırıcı Dijital Odaklı Değer Önermesi konulu projelerinin sunumlarını Akbank Yönetim Kurulu’na yaptılar. Harvard Business School MBA öğrencilerinin geliştirdikleri projelerde; gençlerin sıkça kullandığı sosyal medya platformlarının finansal ürünlerle entegrasyonu ön plana çıktı. Projelerde özellikle küçük tasarrufların bile ilerleyen dönemde yaşam kalitesinin yükseltilmesine önemli katkı yaptığı vurgulandı.

Harvardlı öğrenciler, TeknoSA araştırma ekibi ile bir araya gelerek TeknoSA mağazalarında tüketiciler ile saha araştırması yürüttü. Özellikle TeknoSA’nın genç müşterilerine odaklanarak, bu yaş grubunun beklenti ve ihtiyaçlarını anlamaya çalıştılar. Sürecin sonunda TeknoSA üst yönetimine yaptıkları sunumla da, bu müşterilerin ihtiyaçlarına yönelik çözümler önerdiler.
Pronet’i de ziyaret eden öğrenciler, dünyadaki güvenlik sistemi örneklerini ve Türkiye pazarını inceledikten sonra Türkiye’ye gelerek Pronet üst yöneticileri ile çeşitli toplantılara katıldı, sahada Pronet’in yeni ürünü Pronet Plus için araştırmalar yaptılar.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!