Güncelleme Tarihi:
HYUNDAİ Assan Genel Müdürü Ümit Karaarslan, 2011 yılının Hyundai'nin Türkiye'deki değişim sürecinde önemli bir kilometre taşını oluşturduğunu belirterek, "2012'de Hyundai olarak dokunulabilen ve çok sevilen marka olma hedeflerimiz doğrultusunda 'Hayatın İçinde Hyundai' olgusunu da artırmayı hedefleyen pazarlama ve sosyal medya çalışmalarımız devam edecek" dedi.
HYUNDAİ Assan Genel Müdürü Ümit Karaarslan, 2011 yılının Hyundai'nin Türkiye'deki değişim sürecinde önemli bir kilometre taşını oluşturduğunu belirterek, "Yenilenen ürün gamı ve bununla bağlantılı olarak satış ve pazarlama stratejimiz için bayilerimizle birlikte adaptasyon sürecini hızlandırmaya çalıştık" dedi. Dünyada Hyundai'nin 2010 yılına göre yüzde 12 büyümeyle satışlarının 4 milyon adedin üstüne çıktığını kaydeden Karaarslan, Türkiye'de de hedeflerine ulaştıklarını, yüzde 6 olarak gerçekleşen pazar paylarının sürdürülebilir büyüme konusunda kendilerini cesaretlendirdiğini belirtti. Karaarslan, "Ayrıca müşteri memnuniyetinde liderlik hedefimiz doğrultusunda yapılan çalışmalarımızı kesintisiz olarak sürdürdük" dedi.
HEDEF 50 BÄ°N SATIÅžÂ
2012 yılında ise hedeflerinin daralan pazarda müşteri paylarını artırmak olduğunu kaydeden Karaarslan şunları söyledi: "Bu yıl müşteri odaklı çalışmalarımza ağırlık vererek yıllık 50 bin adetlik satış hedefine ulaşmak istiyoruz. Yıl içinde yeni ürün lansmanılarımız, SUV segmentindeki liderlik hedefimiz bize ışık tutacaktır. Yeni bayilerimizin katılması da bizlere güç verecektir. Yeni i30 lansmanımız başarıyla sonuçlandı ve hedeflere ulaşma yolunda bize yüksek motivasyon sağlamaktadır."
HAYATIN İÇİNDE HYUNDAİ
2012 yılına yeni i30 modellerinin lansmanı ile başladıklarını hatırlatan Ümit Karaarslan, C-segmenti'nde yer alan yeni i30'un Avrupa'da Avrupalı tüketicilerin beklentileri göz önünde bulundurularak geliştirildiğini söyledi. Yıl içinde yeni model lansman çalışmalarının süreceğini kaydeden Karaarslan, bu doğrultuda i40 ve yeni Santa Fe'nin üstünde çalıştıkları modeller olduğunu söyledi. Kararslan, "Bunun yanında Hyundai olarak dokunulabilen ve çok sevilen marka olma hedeflerimiz doğrultusunda 'Hayatın İçinde Hyundai' olgusunu da artırmayı hedefleyen pazarlama ve sosyal medya çalışmalarımız devam etmektedir.Sadece satış adedine değil, değer yaratma odaklı pazarlama stratejiyi uygulamaktayız."
BEKLENTÄ°MÄ°Z Ä°STÄ°KRAR
2012 yılına ilişkin en önemli beklentilerinin istikrarın sürmesi olarak açıklayan Karaarslan, bu doğrultuda kredi faiz seviyesinin düşmesini beklediklerinin altını çizdi. Karaarslan şunları anlattı: "Üretici olarak ise artık son aşamaya geldiğini bildiğimiz yeni teşvik sisteminin otomobil üretimini artırıcı yönde olmasını beklemekteyiz. Petrol fiyatlarında kalıcı yüksek artışın olmaması için de önlem alınacağına inanıyoruz. Yeni teşvik sistemi ile birlikte otomotiv vergilendirme sisteminde yapılacak yeni düzenlemelerin de otomotiv sektöründe yol haritasının belirlenebileceği bir süreç olmasını beklemekteyiz. Hyundai olarak beklentimiz, Güney Kore ile görüşülen serbest ticaret anlaşmasının olumlu sonuçlanmasıdır."
2015'TE HEDEFÄ°MÄ°Z YÃœZDE 10 PAZAR PAYI
HYUNDAI olarak 2013 yılında müşteri memnuniyetinde birincilik ve 2015 yılında da Türkiye'de yüzde 10 pazar payı hedeflediklerini kaydeden Ümit Karaarslan şöyle konuştu: "Bu stratejilerimiz müşteri odaklı satış ve satış sonrası aktivitelerimiz, bayi ağımızı geliştirme ve güçlendirme çalışmalarımız ve ürün kalitemiz doğrultusunda marka imajını güçlendirmek adına iletişim çalışmalarımızla sağlanacaktır. Amacımız, sürdürülebilir büyümeyi sağlayabilmek, satış hacmimizi ve karlılığımızı artırarak toplumda sevilen ve istenen otomobil markalarının başında olmaktır. Hyundai'nin başarısı, yıldırım hızında Ar-Ge döngülerine ve parça tedarikçileri ile koordinasyon içinde agresif bir yurt dışına açılma politıkası uygulamasına dayanmaktadır. Bu strateji, Hyundai'yi dünyanın en hızlı gelişen otomotiv şirketi durumuna getirmiştir. Küresel krize rağmen kalite ve tasarıma yatırım yapan Hyundai, yeni otomobillerini ve teknolojisini geliştirerek geçmişteki düşük fiyatlı otomotiv imajını hızla değiştirmektedir. Hyundai, sadece 24-36 ay arasında yeni model geliştirerek yüksek yakıt tasarrufu sağlıyor ve rekabet gücünü artırıyor."
PARLAK FÄ°KÄ°RLERÄ°N SENTEZÄ° YENÄ° Ä°30
HYUNDAI'nin merakla beklenen modeli yeni i30 Türkiye'de satışa sunuldu. Hyundai'nin 'New Thinking.New Possibilities (Yeni Yaklaşım.Yeni Olanaklar)' marka felsefesi doğrultusunda Almanya-Rüsselsheim'daki Hyundai'nin Avrupa Ar-Ge Merkezi'nde Avrupalı müşteriler için geliştirilen Yeni i30, Hyundai'nin Çek Cumhuriyeti'ndeki son teknolojiye sahip Nošovice fabrikasında üretiliyor. Yeni i30, ülkemizde ikisi de 1.6 litre hacme sahip olan benzinli ve dizel motor seçenekleri ile tercih edilebiliyor. Yeni i30'un dizel motoru 4000 d/d'da 128 beygir güç ve 1900 ile 2750 d/d arasında tam 260 Nm tork üretiyor. 6 ileri otomatik ve 6 ileri düz vites opsiyonlarına sahip Yeni i30, düz vites seçeneği ile 100 kilometre'de ortalama 4.3 litre gibi oldukça düşük yakıt tüketimi sunuyor. Dizel seçeneğinde olduğu gibi benzinli motor alternatifinde de 6 ileri düz ve 6 ileri otomatik vites seçeneği bulunuyor. Direkt enjeksiyon teknolojisine sahip bu motor 135 PS güç ve 164 Nm tork sağlıyor. Düz vites seçeneği ile 100 km'de ortalama 6 litre yakıt tüketirken bu değer otomatik vites alternatifinde ise ortalama 6,7 lt.c17
43 BÄ°N TL'DEN BAÅžLIYOR
Style ve Elite olarak adlandırılan donanım seçenekleri ile yeni i30, sınıfında konfor, güvenlik ve lüksün standartlarını yeniden belirliyor. Başlangıç paketi olan Style paketinde ABS, EBD (elektronik Fren Dağıtımı), TCS (Çekiş Kontrol Sistemi), ESP (Elektronik Stabilite Programı), VSM (Araç Stabilite Yönetimi), HAC (Yokuş Kalkış Desteği), LED gündüz farları, aktif ön koltuk başlıkları, ön, yan ve perde havayastıkları standart olarak sunuluyor. Elite donanım seviyesinde ise tüm bu güvenlik ekipmanlarına ek olarak diz hava yastığı ve elektrikli park freni bulunuyor. Hyundai, yeni i30'da güçlü motor seçeneklerini, yüksek kaliteyi ve zengin donanımı ulaşılabilir fiyatlarla müşterilerine sunuyor. Yeni i30 benzinli motor seçeneği ile 43 bin TL, dizel motor seçeneği ile de 50 bin 500 TL'den başlayan fiyatlarla satılıyor.
TÃœRKÄ°YE'NÄ°N GURURU Ä°20
HYUNDAI'nin İzmit Fabrikası'nda üretilen i20, yıllık 84 bin adetlik üretim hacmiyle Türkiye ekonomisine ve istihdamına büyük katkı sağlıyor. Tüm Avrupa ülkelerine ülkemizden ihraç edilen i20, ikisi dizel ve ikisi benzinli olmak üzere 4 farklı motor seçeneğine sahip. 1.2 litre ile 1.4 litre hacmindeki benzinli motor seçenekleri ve 75 PS ile 90 PS gücündeki 1.4 litrelik dizel motorlar verimliliği ile ön plana çıkıyor. 1.2 litre 78 PS gücündeki motor seçeneği 5 ileri düz vites seçeneği ile özellikle şehir içi kullanımda avantaj sağlarken 100 PS'lik 1.4 litre benzinli CVVT motor, düz ve otomatik vites seçeneklerine sahip. Her ikisi de 1.4 litre hacmindeki CRDi dizel motorlardan 75 PS gücündeki seçenek 5 ileri, 90 PS'lik motor ise 6 ileri düz vites ile satılıyor. 90 PS'lik 1.4 CRDi motor istenildiğinde şehir içi kullanımda daha fazla yakıt tasaruufu sunan start / stop sistemi (ISG) ile tercih edilebiliyor. Hyundai i20, İzmit Fabrikası'nın bantlarından Team, Mode, Prime, Prime Plus ve ISG Plus olmak üzere beş farklı donanım paketi ile çıkıyor. Türkiye'nin üretim ve ihracattaki gururu i20 Troy ülkemizde 30 bin TL'den başlayan fiyatlarla satılıyor.
İLK SÜRÜŞTE AŞK: İX35
HYUNDAI'nin 2000 yılından bu yana tüm dünyada edindiği SUV deneyimiyle birlikte güvenliği, kaliteyi ve teknolojiyi çok daha üst noktalara taşıyan ix35, ilk satışa sunulduğu günden itibaren Türkiye'de büyük bir beğeniyle karşılandı. Hyundai'nin Almanya'daki Tasarım Merkezi'nde doğadan esinlenilerek yaratılan yeni tasarım anlayışı doğrultusunda hazırlanan ix35, suyun akıcılığıyla birlikte doğada bulunan sert maddelerin yapısını bünyesinde topluyor. Hyundai ix35'te 1.6 GDI benzinli ve 2.0 R-Serisi CRDi dizel motor seçenekleri bulunuyor. Hyundai ix35 1.6 GDI'ın kalbinde direkt enjeksiyonlu benzinli motor yatıyor. 135 beygir gücündeki bu motor, 6 ileri manuel şanzıman ve 4x2 önden çekiş seçeneğiyle 100 km'de sadece 6.8 litre ortalama yakıt tüketimine sahip. 184 PS gücündeki 2.0 litre dizel motor ise 6 kademeli yarı otomatik Shiftronic şanzımanla sunuluyor. Hyundai ix35'e, 56 bin 800 TL'den başlayan fiyatlarla sahip olunabiliyor.
ÖDÜL AVCISI ELANTRA
HYUNDAI'nin bugüne kadar en çok satılan modellerinden biri olan ve markanın dünya çapındaki gelişiminin en temel örneği konumundaki Elantra, tasarımı ve teknolojisi ile Türkiye'de satışa çıktığı günden bu yana hem kendi segmentinde hem de tüm otomotiv sektöründe dengeleri değiştirdi. 3 sınıfı bir araya getiren yeni Elantra, aile yaşantısında konforu, özgürlüğünü sevenler için sportif karakteri, iş hayatında da prestiji ile tüm beklentileri karşılıyor. Hyundai Elantra, 1,6 litrelik 132 beygir gücündeki benzinli motor seçeneğine sahip. 6 kademeli düz veya yine 6 kademeli otomatik vites seçeneği sunan Elantra, tüketicilere Mode, Mode Plus, Prime Plus ve Prime Plus SR olmak üzere dört farklı donanım tercihiyle alınabiliyor. Avrupa'da AutoBest ve Kuzey Amerika'da Yılın Otomobili gibi 40'ın üstünde önemli ödülü kazanan Elantra, ülkemizde 49 bin 450 TL'den başlayan fiyatlarla satılıyor.
HYUNDAİ FİNANS İLE HYUNDAİ SAHİBİ OLMAK ARTIK ÇOK KOLAY
SATIŞ sonrasındaki müşteri odaklı faaliyetleri ile sektörün en hızlı büyüyen markası konumunda bulunan Hyundai, şimdi de herkesin Hyundai sahibi olması için önemli imkanlar tanıyacak olan "Hyundai Finans" hizmetini sunuyor. Hyundai modellerinin ulaşılabilirliğini de en yüksek seviyeye çıkaran hizmet sayesinde Mart ayı boyunca Kadınlar Günü'ne özel olarak tüm kadınlara ve Tıp Bayramı'na özel olarak tüm Türkiye'deki doktorlara yüzde 0 sıfır faizli kredi imkanı, ve satış ile takas desteği gibi büyük avantajlar sağlıyor. Nisan ayında da hukukçulara ve öğretmenlere özel avantajlar sunacak olan Hyundai Finans, özel çalışmalarıyla yıl boyunca herkesin hayallerini süsleyen Hyundai modellerine daha avantajlı bir şekilde ulaşılmasını sağlayacak.