The Brand Age dergisi, yaptığı çalışmalarla dikkati çeken ve kendi sektörüne damga vuran marka duayenlerini 9 farklı kategoride değerlendirdi. Elde ettiği başarılarla göz dolduran isimler, "Yüzde 100 hedefi vuran 100 isim" başlığıyla açıklandı.
#The Brand AgeModa, gazdan ayağını çekiyor. Mevcut ekonomik yavaşlama, ölümcül hıza ulaşan modanın güvenle yola devam etmesi için bir fırsat. Yeni nesil tüketici annesine değil babaannesine benzeyen taleplerle geliyor çünkü. Bu yüzden markalar yatırıma dönük, ‘evladiyelik’ koleksiyonlara ağırlık verdi. Yargıcı iyi örneklerden. Bunu yaparken dezavantajlı kadınları da dahil ettiği Re-Love projesiyle bir taşla çok fayda yaratıyor.
#ModaEskişehir Yolu’nun 29. kilometresinde bulunan Çankaya Üniversitesi için, “Üniversite şehirden uzak gibi görülüyorsa da bu mesafenin yıldan yıla kısaldığını görüyoruz” diyen Rektör Hamdi Mollamahmutoğlu kent-üniversite bağını şöyle özetliyor: “Üniversite, şehri bulunduğu yere doğru çekiyor. Çevremizde binaların yükseldiğini görüyoruz. Trafiğin yoğunlaştığını görüyoruz, yeni yapılanmalara gidildiğini görüyoruz, alt yapının geldiğini görüyoruz. Bu daha da artacaktır.”
#Ünivresite