Uluslararası bir pazarlama araştırmaları şirketinin verilerine göre; pandeminin ilk 10 haftasında en çok büyüme kaydeden ürünlerden birinin yüzde 274 büyüme oranıyla diş macunu olduğunu belirten İstanbul Ayvansaray Üniversitesi Dişçilik Hizmetleri Bölüm Başkanı Uzm. Dr. Fatma Çiçekdağı Set, “Pandemi ile birlikte diş fırçalama alışkanlığında Türkiye’ de yıllardır olmayan bir artış yaşandı. Yine Covid-19 sürecinde görüntülü platformda gerçekleşen ‘tüketicinin nabzını tutma’ buluşmalarındaki verilerde, Türkiye’ de diş fırçalamanın pandemi ile birlikte arttığı ve ‘Her gün dişlerimi fırçalarım’ diyenlerin oranının pandemi öncesinde yüzde 30 iken, pandemi döneminde yüzde 50’ lere kadar çıktığı sonucuna varılmıştır” dedi.
#Uzm. Dr. Fatma Çiçekdağı Set