İnternet ve sosyal medya kullanımının artmasıyla birlikte yapılan yorumlar, fotoğraflar, blog yazıları ve benzeri paylaşımlar seyahat edeceklerin karar verme ve satın alma süreçlerinde önemli rol oynuyor. TÜRSAB Yönetim Kurulu Başkanı Firuz Bağlıkaya, "Fotoğraf paylaşımları, seyahat tercihlerini etkiliyor. İnsanlar artık fotoğraflarda gördükleri yerleri deneyimlemek için seyahat etmeye başladı. Ülke nüfusumuz çok genç. Aile tatillerini gençler belirliyor. İnsanlar artık 20 gün bir yerde tatil yapmak yerine 5'er gün 4 farklı yerde tatil yapmayı tercih ediyor. Yurt dışındaki tercih eğilimleri de bu yönde" açıklamasında bulundu.
#Türkiye Seyahat Acentaları BirliğiYüksek Öğretim Kurulu (YÖK), Türk Hava Yolları (THY), Türkiye Seyahat Acentaları Birliği (TÜRSAB) ve Turistik Otelciler, İşletmeciler ve Yatırımcılar Birliği (TUROB) arasında, başta Nobel ödülü alanlar olmak üzere dünyaca ünlü 111 bilim adamı ile eşlerine Türkiye ve Türk üniversitelerinin tanıtılması amacıyla protokol imzalandı.