Greyder, Marketing Türkiye’nin Akademetre Research and Strategic Planning ile onuncu kez gerçekleştirdiği ve tüketici nezdinde itibarını en çok artırmış markaların onore edildiği The ONE Awards ödül gecesinde, Ayakkabı & Çanta & Deri Giyim kategorisinde “Yılın İtibarlısı” olarak öne çıktı.
#GreyderKanal D ve CNN Türk’ün medya sponsorluğunu üstlendiği, Marketing Türkiye ve AKADEMETRE iş birliğiyle düzenlenen ve zaman içinde pazarlama sektörünün en önemli standartlarından birine dönüşen The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nin dördüncüsü için geri sayım başladı.
#KANAL DSetur, turizm ve duty free ana iş kollarının 2017’nin ilk 6 ayındaki performansını açıkladı. Tüm iş kollarında çarpıcı büyüme bir performansı yakalayan Setur, Türkiye’nin ilk 500 şirketi araştırmalarında da havayolu ve demiryolu taşıyıcı şirketlerinin ardından turizm sektörünün en büyük şirketi olma konumunu korudu.
#SeturPazarlama sektörünün önemli dergilerinden Marketing Türkiye ile tüketici araştırmaları konusundaki çalışmaları ile öne çıkan Akademetre’nin ortaklaşa düzenlediği "The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri" kapsamında Bahçeşehir Üniversitesi (BAU), "Eğitim Alanında Yılın En Başarılı Markası" ödülüne layık görüldü.
#EğitimCasper, Marketing Türkiye ve AKADEMETRE işbirliğiyle “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırmasını temel alan “ The ONE Awards” Bütünleşik Pazarlama Ödülleri kapsamında, 2015 yılında Elektronik ve Teknoloji kategorisinde ‘’Marka Değerini ve İtibarını En Fazla Yükselten’’ marka seçildi.
#CasperTürkiye’nin parlayan yıldız markası ‘Hafız Mustafa 1864’ zengin Türk mutfağı mirasının önemli parçası olan tatlı kültürünü, Dubai’den sonra İngiltere’nin başkenti Londra’ya da taşıyor. Şekerleme sektöründe, katkısız ve kaliteli tatlı ürünleriyle Türkiye’nin kültür ve lezzet elçisi olan ‘Hafız Mustafa 1864’ Londra’nın orta yerinde mağaza açacak.
#Hafız Mustafa 1864