30 yıldır Türkiye pazarında hizmet veren Sodexo Grubu, yola Pluxee markasıyla devam edecek. Dönüşümün detaylarını anlatan Pluxee Türkiye CEO’su Eda Uluca Özcan, “1.5 milyon çalışana dokunan bir markayız. Çalışanların değişen ihtiyaçlarına daha iyi karşılık verebilmek için kimliğimizi, sunduğumuz ürün ve fırsatları değiştirdiğimiz yepyeni bir marka yarattık. Pluxee ile dijital deneyimi kusursuzlaştırmaya devam edeceğiz. Hedefimiz teknoloji yatırımlarımızı 5 yıl içinde 6 kat artırmak” dedi.
#Sodexo30 yıldır Türkiye pazarında hizmet veren Sodexo Grubu, yola Pluxee markasıyla devam edecek. Dönüşümün detaylarını anlatan Pluxee Türkiye CEO’su Eda Uluca Özcan, “1.5 milyon çalışana dokunan bir markayız. Çalışanların değişen ihtiyaçlarına daha iyi karşılık verebilmek için kimliğimizi, sunduğumuz ürün ve fırsatları değiştirdiğimiz yepyeni bir marka yarattık. Pluxee ile dijital deneyimi kusursuzlaştırmaya devam edeceğiz. Hedefimiz teknoloji yatırımlarımızı 5 yıl içinde 6 kat artırmak” dedi.
#Sodexo30 yıldır Türkiye pazarında hizmet veren Sodexo Grubu, yola Pluxee markasıyla devam edecek. Dönüşümün detaylarını anlatan Pluxee Türkiye CEO’su Eda Uluca Özcan, “1.5 milyon çalışana dokunan bir markayız. Çalışanların değişen ihtiyaçlarına daha iyi karşılık verebilmek için kimliğimizi, sunduğumuz ürün ve fırsatları değiştirdiğimiz yepyeni bir marka yarattık. Pluxee ile dijital deneyimi kusursuzlaştırmaya devam edeceğiz. Hedefimiz teknoloji yatırımlarımızı 5 yıl içinde 6 kat artırmak” dedi.
#Sponsorlu İçerik30 yıldır Türkiye pazarında hizmet veren Sodexo Grubu, yola Pluxee markasıyla devam edecek. Dönüşümün detaylarını anlatan Pluxee Türkiye CEO’su Eda Uluca Özcan, “1.5 milyon çalışana dokunan bir markayız. Çalışanların değişen ihtiyaçlarına daha iyi karşılık verebilmek için kimliğimizi, sunduğumuz ürün ve fırsatları değiştirdiğimiz yepyeni bir marka yarattık. Pluxee ile dijital deneyimi kusursuzlaştırmaya devam edeceğiz. Hedefimiz teknoloji yatırımlarımızı 5 yıl içinde 6 kat artırmak” dedi.
#Sodexo‘Bir şirketi en iyi çalışanı anlatır’ dedik, sözü onlara verdik...Sodexo Avantaj’dan bir HR-tech markasına dönüşen Pluxee’nin dört çalışanı; iş ortamını, ne umduğunu-ne bulduğunu, bir günlük mesaisini anlattı. Yaptığımız röportajlarda şirketteki güçlü iletişim, işbirliği kültürünün günlük mesaiye yansıması, yan haklara verilen önem gibi başlıklar öne çıkarken ana duygunun güven ve değer görmek olduğunu gördük.
#Hürriyet İK30 yıldır Türkiye’de iş dünyasının çalışanlara yönelik ihtiyaçlarını yakından takip ederek tüm ürün ve hizmetlerini buna göre yeniden tasarlayan Sodexo Avantaj artık tüm dünyadaki faaliyetlerine Pluxee olarak devam ediyor. Çalışan deneyimine odaklanan bir HR-tech markasına dönüşen Pluxee’nin Türkiye CEO’su Eda Uluca Özcan’la ‘Çalışanı mutlu etmek için çalışan’ bir markaya dönüşüm yolculuklarını, çalışanlara ve kurumlara sundukları faydaları konuştuk.
#EDA ULUCA ÖZCANGreat Place to Work, 2024 yılına ait ‘Türkiye’nin En İyi İşverenleri’ listesini açıkladı. 600’den fazla şirketteki iş yeri kültürü ve çalışan deneyimini ölçümleyen ankete dahil olan 160 bin çalışanın yanıtlarına göre oluşturulan listeye göre; 250-499 çalışan sayısı kategorisinde birinci Abbvie, 500-999 çalışan sayısı kategorisinde birinci Astrazeneca Türkiye, 1000 üzeri çalışan sayısı kategorisinde birinci Hilton oldu.
#Great Place To WorkŞirketler için önemli bütçe avantajları sağlayan ve çalışanlar için de önemli bir motivasyon kaynağı olan yemek kartını daha yakından tanımak ister misiniz? İşte yemek kartı hakkında merak ettiğiniz her şey…
#Sponsorlu İçerik