İstanbul’da deneyim tasarım ajansı I-AM tarafından hazırlanan ‘Seyahat ve Otel Deneyimi Trend Raporu’nun açıklandığı bir toplantıya katıldım. Bir grup gazeteci, bankacı ve ağırlama sektörü çalışanlarına 2018’in önümüze ışık tutacak yenilikçi trendler, tüketicilerin değişen yaşam tarzlarıyla birlikte seyahat ve konaklama deneyimleri ile ilgili sonuçlar açıklandı. I-AM’in Avrupa ve Orta Doğu’nun farklı noktalarından 500 seyahat sever ile yaptığı anket sonucu ortaya çıkan raporda çarpıcı tespit ve çözümler var. Bunlardan ilki tüketiciler açısından otel deneyimleri ile ilgili en rahatsız edici unsurun otel ücretine eklenen gizli maliyetler olduğu idi…
#OtellerDeneyim tasarım ajansı I-AM tarafından hazırlanan 2018 ‘Seyahat ve Otel Deneyimi Trend Raporu’na göre, tüketiciler açısından otel deneyimleri ile ilgili en rahatsız edici unsurun otel ücretine eklenen gizli maliyetler olduğu ortaya çıktı. İşte detaylar…
#I-AM Raporu