Related Digital CEO’su Sedat Kılıç: “Fırsat eşitliğine yönelik benimsediğimiz uygulamalarımız, İngiliz bağımsız denetim firması Intertek tarafından yapılan denetimlerle de taçlandırıldı. Related Digital olarak; Intertek’in yaptığı ilk denetim sonucunda Sürdürülebilirlik Akademisi tarafından verilen ‘İş’te Eşit Kadın’ sertifikasyonunu almaya hak kazandık. Bu kapsamda da söz konusu sertifikayı alan ilk Türk teknoloji şirketi olduk.”
#Related Digital2020’de pandemi etkisiyle hızla gelişen e-ticaret sektörü yılı 200 milyar liralık büyüklükle kapattı. Neredeyse her platform yüzde 50 büyüme gösterirken, istihdamdaki büyüme yüzde 40 oldu. Sektör temsilcileri aynı ivmenin 2021’de de devam edeceğini belirtiyor. Bu yıl markaların dijital kanallarına kaydolan kişi sayısı ise yüzde 34 artarak, 110 milyonu aşarken, ortalama sepet tutarı da 339 lira oldu. Yılın öne çıkan ürünü ise şüphesiz robot süpürge.
#Gazetehaberleri1 Aralık 2020 tarihinden itibaren firmalar reklam, tanıtım içerikli telefon mesajı ve elektronik postaları denetimsiz/izinsiz olarak tüketiciye gönderemeyecek. Bu tarihten itibaren tüm kuruluşlar sahip oldukları dataları İleti Yönetimi Sistemi’ne (İYS) yüklemek ve izinlerini onaylatmak zorundalar. Tüketici, sisteme girerek kendisine gelebilecek mail ve telefon mesajlarının izinlerini denetleyebilecek.
#İzinsiz Mesaj1 Aralık 2020 tarihinden itibaren firmalar reklam, tanıtım içerikli telefon mesajı ve elektronik postaları denetimsiz/izinsiz olarak tüketiciye gönderemeyecek. Bu tarihten itibaren tüm kuruluşlar sahip oldukları dataları İleti Yönetimi Sistemi’ne (İYS) yüklemek ve izinlerini onaylatmak zorundalar. Tüketici, sisteme girerek kendisine gelebilecek mail ve telefon mesajlarının izinlerini denetleyebilecek.
#GazetehaberleriTüm dünyayı etkisi altına alan yeni tip koronavirüs pandemisinin ardından evden çalışma sisteminin tercih edilmesi, tatil alışkanlıklarının değişmesi ve uzaktan eğitim sistemine geçilmesi; e-ticaretteki tüketim alışkanlıklarını da yeniden belirledi.
#PandemiTürkiye’de internet aracılığıyla geçen yıl yapılan alışverişler, kullanıcıların e-ticaret alışkanlıklarını da gözler önüne serdi. Related Digital’in verilerine göre geçen yıl e-ticarette yapılan harcama tutarı artarken, alınan ürün sayısında düşüş yaşandı.
#Related Digital“Black Friday” rüzgarı dijital pazarlama dünyasını da etkisi altına aldı. Bu yolla kampanya geliştiren markalar, satışlarını geçen yıla oranla ikiye katladı. Bu kapsamda Related Digital, Black Friday’e ilişkin çarpıcı veriler açıkladı. Yayınlanan ilgili araştırmaya göre, bu yıl kampanyalarla ilgili 92 milyon e-posta gönderildi, bu sayı geçtiğimiz yıl 65 milyondu. Bu yıl satın alınan ürün sayısında da yüzde 45’lik artış yaşandı. Geçen yıl 1 milyon 564 bin olan satılan ürün sayısı, bu yıl 2 milyon 265 bine ulaştı. Markaların cirolarını en fazla etkileyen ürünler “giyim ve kozmetik” kategorisinde yer alırken, kullanıcıların büyük bir çoğunluğu sipariş için 00:00-01:00 saat aralığını bekledi.
#Black Friday‘Kara’, ‘efsane’, ‘büyük’ gibi isimlerle adlandırılan Black Friday (Kara Cuma) indirimleri nedeniyle dün çok sayıda AVM’de büyük yoğunluk yaşandı. AVM ve mağazaların özel indirimleri için birçok vatandaş sabahın ilk ışıkları ile birlikte AVM kapılarının önünde uzun kuyruklar oluşturdu.Yoğunluk alışveriş caddelerine de yansıdı. Özellikle mesai bitiminin ardından kasalarda büyük yığılmalar meydana geldi.
#Kara CumaTüm dünyada ‘Black Friday’ olarak bilinen, ülkemizde de ‘’Muhteşem, Harika Cuma...’’ gibi isimlerle duyurulan kampanyalar bu yıl da aralık ayına damgasını vurdu ve şimdiden milyonlarca ürün satışı gerçekleşti. Ancak bu dönemlerde siber saldırıların hedefi olmamak için dikkatli olmak gerekiyor. İşte güvenli online alışverişin şifreleri...
#Şinasi Furkan AvcıBu yıl 6’ncısı düzenlenen Boğaziçi Üniversitesi Digital Analytics Summit, 21 Kasım’da Albert Long Hall’da gerçekleştirilecek. Üniversitenin İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Ayşegül Toker’in açılış konulmasıyla başlayacak etkinlikte, , dijital analitik kavramı ve bu kavrama bakış açısı ile gelişen pazarlama dünyasında teknolojinin rolü gibi konular konuşulacak.
#BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİTüm dünyada ilgiyle izlenen La Casa De Papel, geçtiğimiz yaz 3. sezonu ile seyirci karşısına çıktı. Bir suç örgütünün yaşadığı maceraları anlatan dizinin geri kalan 3 sezonunun ardından, 4. sezon yayın tarihi şimdiden merak konusu oldu. Dizinin yeni sezonu için sabırsızlanan La Casa De Papel tutkunları, "La Casa De Papel 4. sezon ne zaman? sorusunun cevabını arıyor. Peki, La Casa De Papel yeni sezon fragmanı yayınlandı mı?
#La Casa De Papel 4. SezonSon yılların popüler dizisi La Casa De Papel, 8 bölümden oluşan 3. sezonu ile izleyenlerin karşısına çıktı. Heyecan dolu bir sezonun ardından dizinin hayranları, 4. sezon için sabırsızlanarak La Casa De Papel'in yeni yayın tarihini araştırmaya başladı. La Casa De Papel 4. sezon konusunu ve neler olacağını öğrenmek isteyenler, internetten detayları sorguluyor. Peki, La Casa De Papel 4. sezon ne zaman yayınlanacak? İşte, o konu hakkında bilgiler.
#La Casa De Papel 4. Sezon Ne Zaman?Related Digital, teknoloji, altyapı ve operasyon alanlarında yaptığı yatırımların ardından müşteri memnuniyeti için düğmeye bastı. Bu kapsamda; 200’den fazla büyük ölçekli şirket ile 250’yi aşkın KOBİ’nin katılımıyla gerçekleşen müşteri memnuniyeti araştırmasına göre Related Digital’in tavsiye edilme oranı yüzde 95 seviyesine ulaştı.
#Related DigitalGame of Thrones dizisinin merakla takip edilen final sezonunda nefesler tutuldu, sona doğru geri sayım başladı. 2011 yılından beri devam eden ve dünyanın gelmiş geçmiş en fazla izleyici kitlesine sahip yapımı kabul edilen dizi, 2 haftadır sosyal medyanın da 1 numaralı gündemi.
#Game Of ThronesBu yıl beşincisi düzenlenen Boğaziçi Üniversitesi Digital Analytics Summit, sektörün yetkin isimleri ve öncü şirketlerini bir araya getirmeye devam ediyor. Dijital pazarlamanın geleceği ve geçirdiği evrim, büyük verinin etkili kullanımı ve akıllı cihazların pazarlamadaki rolü gibi konuların tartışılacağı Digital Analytics Summit 18, “Veriye Dayalı Pazarlama Dünyasında Stratejiler” temasıyla 29 Kasım 2018 tarihinde Boğaziçi Üniversitesi Albert Long Hall’da gerçekleştirilecek.
#Digital Analytics Summit 18Yılın en özel iki günü, Anneler Günü ve Babalar Günü'nün geri kalmasıyla birlikte, dijital pazarlama kampanyalarının karnesi de netleşti. Omnichannel pazarlama otomasyonu platformu Related Digital, bu iki özel günde e-posta üzerinden yapılan dijital pazarlama kampanyalarını değerlendirdi ve Anneler Günü için %66 oranında daha fazla kampanya yapıldığını belirledi.
#Anneler GünüPerakende sektörü omnichannel müşteri deneyimini sağlamak için yarışırken, online ziyaretçiyi müşteriye dönüştüren Web Push teknolojisi marka algısını güçlendiriyor ve markaları rekabette öne çıkarıyor. Bu sayede e-ticaret platformları ve perakendeciler, abone sayılarını kısa sürede %300'e varan oranlarda artırabiliyor.
#Bildirim