8502220900 sıklıkla merak edilen ve araştırılan numaralardan biridir. Özellikle birçok kişiyi araması sebebiyle hangi firmaya ait olduğunun bilinmesi gereken numaralar arasındadır. Bu bakımdan 850 222 09 00 numarasının kime ait olduğunu öğrenebilir ve buna göre iletişim kurabilirsiniz. Sizin için 8502220900 nerenin numarası? 850 222 09 00 telefon numarası hangi firmaya ait detayları ile derledik.
#BilinmeyenQNB Finansbank müşteri hizmetlerine ulaşmak istiyorsanız iletişim numaralarını çevirmeniz yeterlidir. İşte, QNB Finansbank müşteri temsilcilerine veya operatörüne direk bağlanmak için önemli ipuçları ve tüm iletişim bilgileri hakkındaki detaylar.
#Qnb Finansbank Müşteri HizmetleriPlatform Bankacılığı (Bank as a Platform) kavramının Türkiye’deki öncüsü olan QNB Finansbank Dijital Köprü, dijital dönüşümün getirdiği yenilikleri bünyesindeki çözüm ve hizmetlere entegre ederek yüz binlerce firmanın dijitalleşme sürecine katkı sağlamaya devam ediyor. Müşteri odaklı bir bankacılık modeli benimseyen QNB Finansbank, Dijital Köprü ile müşterilerinin bankacılık ve firmasına ait diğer işlemlerini dijital ortamda gerçekleştirmelerine aracılık ediyor. Ayrıca Türkiye’deki yasal düzenlemelere göre sunduğu hizmet ve çözümlerini şekillendiren Dijital Köprü, müşterilerinin yıl içindeki mevzuat düzenlemelerine hazırlıklı olmasını sağlıyor.
#Sponsorlu İçerikQNB Finansbank, KOBİ ve daha büyük ölçekli firmaların dijital dönüşümünü kolaylaştırmak amacıyla hayata geçirdiği Dijital Köprü Platformuna yeni bir hizmet daha ekledi. ‘Adım Adım İhracat’ adıyla hayata geçirilen bu programla ihracat başta olmak üzere, dış ticaret işlemlerinde desteğe ihtiyaç duyan KOBİ’lere özel çözüm ve hizmetler sunuluyor. İhracatçılara destek olmak, markalarını büyütmelerine ve dış ticaret dünyasına adımlarını güvenle atmalarını sağlamak için hayata geçirilen Adım Adım İhracat programı; ‘danışmanlık hizmeti’, ‘çözüm ortakları’ ve ‘adım adım ihracat banka paketi’ olmak üzere üç ana hizmet odağında şekilleniyor.
#Sponsorlu İçerikTürkiye’nin en etkin 50 CMO’su açıklandı. Fortune Türkiye ve DataExpert işbirliği ile yapılan araştırma sonuçlarına göre, Türkiye’nin en büyük şirketlerinin pazarlama koltuğunda kadınlar çoğunluğu ele geçirmiş durumda. Araştırmaya göre CMO’ların yüzde 51’i kadın. Araştırmaya göre CMO’lar, bu şirketlerdeki total bütçenin ortalama yüzde 10,3 ünü yönetiyor. Geçtiğimiz yıla kıyasla gözlenen yüzde 1,2’lik artış oranı, CMO’ların şirketlerde artan değerinin göstergesi olarak kabul ediliyor. CMO’ların yaptıkları çalışmalarda dijitale ayırdıkları bütçe ise ortalama yüzde 25’i buluyor.
#Anadolu Efes