MUĞLA’nın turizm cenneti ilçesi Bodrum’da tatil yapan milyarderler arasına Polonyalı Kulczyk Ailesi de katıldı. İki yıl önce Viyana’da yaşamını yitiren dünyaca ünlü Kulczyk Holding’in patronu Jan Kulczyk’ın eşi, kızı ve gelini yatın üzerinde bol bol güneşlendi, su sporları yaptı, eğlendi.
#KulczykMUĞLA’nın turizm cenneti ilçesi Bodrum’da tatil yapan milyarderler arasına Polonyalı Kulczyk Ailesi de katıldı. İki yıl önce Viyana’da yaşamını yitiren dünyaca ünlü Kulczyk Holding’in patronu Jan Kulczyk’ın eşi, kızı ve gelini yatın üzerinde bol bol güneşlendi, su sporları yaptı, eğlendi.
#Polonyalı Milyarder<B>MARTHA STEWART</B><br><br>Amerika'da ev işi yapan kadınların yaşam tarzını o dikte ediyordu. Ne pişireceklerine, nasıl konuk ağırlayacaklarına, Noel ağacını nasıl süsleyeceklerine, düğünlerinde hangi gelinliği giyip balayına nereye gideceklerine ve çocuklarını nasıl doğuracaklarına o karar veriyordu.
Her alanda olduğu gibi pazarlama dünyasında da oyunun kuralarını tepe taklak edenler var. Bazı markalar herkesin uyum sağladığı bir düzene 'meydan okuyorlar'. Amaçları pazarda bir numara olmak değil. Çünkü onlar başka kulvarda yarışıyor. Yalnızca hedef kitlelerinin 'aşkı' ile yetiniyorlar ama bunun için de'her şeyi' yapıyorlar. Farklı çizgileri, müşteriyle kurdukları duygusal bağ ve tüm politikalarına yansıttıkları kimlikleriyle kendilerinden söz ettiriyorlar. Bu arada büyümeyi ve pazardan büyük bir pay almayı da ihmal etmiyorlar. 'Meydan okuyan markalar'ın sırlarını pazarlama gurusu Adam Morgan anlattı.