İşletmelerin dijital farkındalık kazanmasını sağlaması adına Vodafone Business, Yıldız Teknik Üniversitesi akademisyenleri işbirliği ve Organize Sanayi Bölgeleri Üst Kuruluşu (OSBÜK) desteğiyle sanayi şirketlerinin kendi kendilerine dijital olgunluk seviyelerini ölçümleyebilecekleri bilimsel bir test içeriği olan Sanayide Dijital Yetkinlik Analizi’ni hazırladı.
#İşletmeVodafone Business, dijital dönüşümü önceliklendiren KOBİ’lerin ihtiyaçlarını karşılamak için Red Bulut Pazaryeri Platformu’nu duyurdu. Projeye ilişkin detayların paylaşıldığı basın toplantısında KOBİ’lerin, bulut tabanlı yazılım ve çözümleri tek bir noktadan, ön yatırım maliyeti olmadan satın almasını sağlayan platformun, eğitim içeriklerine erişme olanağı sunduğu ifade edildi.
#Vodafone BusinessVodafone Business, organize sanayi bölgelerinde yer alan işletmelerdeki yöneticilerin ve çalışanların dijital bilgi seviyesini anlamak, güncel dijital trendler hakkında onları bilgilendirmek ve Türkiye’deki organize sanayi bölgeleri genelinde işletmelerin danışmanı olmak amacıyla Organize Sanayi Bölgeleri Üst Kuruluşu (OSBÜK) ile yeni bir proje başlattı.
#DijitalVodafone Business, dijital dönüşümün hızlandığı ve hibrit çalışma modelinin kalıcı hale geldiği iş dünyasında KOBİ’leri desteklemek için yeni bir hizmete imza attı. KOBİ’leri günümüzün dijital ihtiyaçları hakkında bilgilendirme ve geleceğe hazırlama hedefiyle yeni dijital danışmanlık platformu V-Hub’ı kullanıma sunan Vodafone Business, ücretsiz sunacağı V-Hub platformu ile 1 yıl içerisinde 50 bin kişiye fayda sunmayı hedefliyor.
#Vodafone BusinessVodafone Business’ın, Antalya Ticaret ve Sanayi Odası ile beraber hayata geçirdiği Dijital Tarım İstasyonları’ndan ilk sonuçlar alınmaya başlandı. Proje kapsamında, sürdürülebilir tarımı destekleyen çalışmalar ve düşük karbon ayak iziyle kuşkonmaz üretimi yapılıyor. Dijital tarımla üretilen kuşkonmazların Avrupa’ya da ihraç edilmesi hedefleniyor.
#KuşkonmazVodafone Business, Inbusiness Dergisi iş birliğiyle, teknolojinin geleceğinin konuşulacağı ‘Future of Technology’ webinar serisini düzenliyor. Yıl boyunca farklı dönemlerde gerçekleşecek olan webinarlarda Bulut Teknolojinin Önemi ve Faydaları, IoT’nin Geleceği ve Önemi, 5G ve Yeni Nesil Teknolojilerle Sektörlerin Dönüşümü, Tarımda Dijitalleşme, Siber Güvenlik ve Önemi başlıklı konular ele alınacak. 24 Şubat’ta düzenlenecek ilk webinarda ise ‘Dijital Dönüşümün Anahtarı: Bulut’ta İş Yapmak’ başlığı altında şirketlerin dijitalleşme yolculuğu konuşulacak.
#Vodafone BusinessVodafone Business’ın Türkiye İş Bankası ile birlikte tüm Türkiye’de yaygınlaşmasını planladığı Dijital Tarım Projesi kapsamında ilk etapta kurulan 27 Dijital Tarım İstasyonuyla 12 bin 700 üreticiye hizmet verilerek 57 milyon TL ekonomik katkı sağlandı. Bu rakamın 23 milyon TL’si dijital tarım istasyonunun sağladığı anlık uyarılar ile ilaçlama ve sulamanın doğru zamanda yapılmasının yarattığı maliyet azalışından, 34 milyon TL’si ise toprak, hava ve zararlılarla ilgili dijital tarım istasyonu sensörlerinden alınan verilerin düzenli analiz edilip hastalık ve mahsul kaybına karşı önceden aksiyon alınmasının yarattığı rekolte artışından geldi.
#VodafoneVodafone Business, Çiğli Belediyesi ile İzmir Katip Çelebi Üniversitesi ve İzmir Ekolojik Denge Derneği arasında 1 yıldır hazırlığı yapılan, geçen ay imzalanan "Yaşasın Gediz Temiz Su Temiz Gıda" projesine, dijital tarım istasyonlarıyla teknolojik destek verecek.
#VodafoneSAP, kadrosunu genişletmeye devam ediyor. SAP’nin büyüme hedeflerinde yer alan Güney Avrupa bölgesi içinde yapılandırdığı, Türkiye’nin de içinde yer aldığı SAP SEFA Bölgesi’nin (South Europe and Francophone Africa) Pazarlama Direktörlüğüne Özlem Kestioğlu Özel atandı.
#SapAccenture, ‘Kesintisiz Perakende Araştırması’nın Türkiye sonuçlarını açıkladı. Araştırma; Türkiye’de kıyafet, aksesuar, ayakkabı, tüketici elektroniği, market, çok katlı mağazalar, indirim mağazaları, kişisel bakım mağazaları, ev dekorasyonu ve sadece internette hizmet veren perakende zincirlerini kapsayacak şekilde hazırlandı. Tüketicilerin kesintisiz perakende deneyiminden ne bekledikleri ve perakendecilerin bu beklentileri ne kadar sağladığını analiz eden araştırmaya Türkiye’de 1,023 kişi katıldı. Araştırma sonuçlarına göre, tüketiciler satın alma kararını vermeden önce farklı kanallardan bilgi edinmek istiyor.
#Accenture