Uygun fiyatlı ürünlerin satıldığı outlet AVM’ler pandemi sonrası dikkat çeken bir yükseliş sergiliyor. Enflasyonun etkilediği ABD ve İngiltere gibi ülkelerde outlet AVM’lere olan talep artarken, Türkiye’deki yetkililer de ziyaretlerin pandemi öncesi dönemi geçtiğini belirtiyor. Sektör temsilcileri, tüketicilerin artık bir önceki sezonun ürünlerini almayı sorun etmediğini ifade ediyor.
#AVMSpor turizmi son yıllarda Türkiye’de hızla yükseliyor. Sadece geçen hafta yapılan Ironman yarışı için Antalya’ya 70 ülkeden 4 binden fazla turist geldi. Hem yarıştılar hem de tatil yaptılar. Ben de bu büyük organizasyona dahil oldum. 1.9 km yüzdüm, 90 km bisiklet sürdüm, 21 km koştum. Olayı bu kez dışarıdan değil, bizzat içeriden bildiriyorum...
#IronmanHÜRRİYET gazetesi tarafından 6’ncısı düzenlenen ‘Edirne Ekonomi Zirvesi: Turizm’e yoğun katılım gerçekleşti. Özellikle turizm işletmeciliği ve otelcilik bölümü öğrencilerinin ilgi gösterdiği zirvenin 2’nci panelinde turizmi geliştirmenin yolları masaya yatırıldı.
#GazetehaberleriOutlet AVM fikri dünyaya göre Türkiye’de hala gelişmiş bir fikir değil. Ancak, markaları korumak ve stok ürünlerin satılabilmesi açısından büyük önem taşıyor. Dünyanın bu konuda ileriye gittiğinin altını çizen Türkiye Giyim Sanayicileri Derneği (TGSD) Başkanı Hadi Karasu, Türkiye’de düşük fiyat grubunda çok büyük bir pazar var ancak kullanılamıyor.”dedi.
#Outlet AvmBaşkan Mustafa Tuna’nın, “Ankara’da olası bir depremde, vatandaşlarımızın toplanma alanlarını bildiğini zannetmiyorum. Vahim bir durum” sözleri, “Depreme ne kadar hazırız” sorusunu akıllara getirdi. Ankara’da, aralarında Kocatepe Camii avlusu, Gençlik Parkı, ODTÜ Devrim Stadı’nın da olduğu 346 ‘toplanma alanı’ bulunuyor.
#Deprem