MMA TÜRKİYE haberleri sayfasında MMA TÜRKİYE hakkında son dakika haberler ve güncel bilgiler bulunmaktadır. Toplam 148 MMA TÜRKİYE haberi, videosu, fotoğrafı ve yazar yazısı yer almaktadır. Geçmişte ve bugün yeni yayımlanan son durum gelişmeleri ile pek çok haber sayfamızdan takip edilebilir.
Markalar tarafından geleneksel mecralara yapılan reklam yatırımları hızla azalırken, dijital ve mobil reklam pazarı büyümeye devam ediyor. Geçtiğimiz günlerde MMA Türkiye (Mobil Pazarlama Birliği) tarafından yayımlanan Mobil Reklam Harcama Araştırması’nda, son 1 yılda gerçekleşen mobil reklam yatırımlarının 1 milyar 503 milyon TL’ye ulaştığı açıklandı.
#ReklamMobil Pazarlama Birliği (Mobile Marketing Association / MMA) Türkiye’nin davetlisi olarak ülkemizi ziyaret eden Blis İçgörü Departmanı Yöneticisi Alex Wright, mobil cihazlardan paylaşılan lokasyon verilerinin doğru kullanımıyla, tüketici davranışlarının önceden tahmin edilebileceğini söyledi.
#BilimAkıllı telefonlarımızın ekranlarında gördüğümüz reklamları, dizüstü ya da masaüstü bilgisayarlarımızda gördüklerimize oranla on kata varacak şekilde daha hızlı algılıyoruz. Mobil Pazarlama Birliği (Mobile Marketing Association / MMA) EMEA Yönetici Direktörü Chris Babayode, 2018 yılının en önemli mobil pazarlama buluşması olarak gösterilen MMA Forum İstanbul’da, bir reklamın mobil ekranda görülmesi ve algılanması için ekranda saniyenin onda ikisi ila onda dördü kadar bir sürenin yeterli olduğu, bilgisayar ekranlarında ise bu sürenin 2-3 saniyeye çıktığını ifade etti.
#Reklam%100 Mobil sloganı ile düzenlenen MMA Forum İstanbul’da, ülkemizden ve dünyadan mobil dönüşümün fikir önderlerinden konuşmalar, ilham verici örnekler ve yeni fikirlerle mobil dönüşümün bugünü ve yarını konuşuldu. MMA’in dünya çapında yankı uyandıran “Çapraz Pazarlama Verimliliği (SMoX)” araştırmasından verilerin paylaşıldığı etkinlikte, önde gelen finans kuruluşları dijital bankacılık stratejilerini aktardılar.
#MMA Forum İstanbul50 ülkede, 800 üye ile faaliyet gösteren MMA’in (Mobil Pazarlama Birliği) Türkiye oluşumu, günümüzün en önemli sosyal dinamikleri arasında gösterilen mobil teknolojilerin, küresel bilgi birikimini ülkemize taşımaya ve 100’e yakın üyesiyle mobilin gelişimine katkıda bulunmaya devam ediyor.
#Mma ForumMMA Türkiye, 2016 Mobil Reklam Harcama Araştırma raporu verilerini açıkladı. Nielsen Türkiye tarafından gerçekleştirilen MMA Türkiye araştırmasına göre, 2016 yılında önde gelen mobil mecralara yapılan reklam yatırımları 122 Milyon TL düzeyinde olurken; bu yatırımlar karşılığında toplam 22,3 Milyar reklam gösterimi gerçekleşti.
#ReklamMilyonlarca kişi, bankacılık işlemlerini sadece mobil cihazlardan yapıyor, TV içeriklerine sadece mobil cihazlardan ulaşıyor; büyük reklam verenler mobil pazarlama bütçelerini düzenli olarak artırıyor. Mobil teknolojilerin getirdiği ve hayatımızı etkileyen dönüşüm, pazarlama dünyasında da hızlı bir şekilde yaşanıyor. Mobil pazarlamanın liderleri, bu dönüşümün geldiği noktayı çarpıcı verilerle anlatıyor.
#Mobil BankacılıkTürkiye'nin en büyük haber platformu hurriyet.com.tr'deki haberleri sıcağı sıcağına okurlarına ulaştıran Hürriyet mobil uygulaması yeni bir başarıya imza attı ve Mobil Pazarlama Birliği (MMA) Türkiye ve Digital Age dergisinin beraber gerçekleştirdiği anket çalışmasında haber kategorisinde rakiplerini açık ara geride bırakarak birinci seçildi.
#Hürriyet2000 yılında Amerika'da kurulan ve Türkiye'de de 2009 yılından beri Mobil sektörün gelişmesi ve büyümesi için faaliyet gösteren Mobil Pazarlama Derneği (MMA) Türkiye ve Nielsen'in paydaşlığında Türkiye'de bir ilk olan Mobil sektör için ölçümleme sonuçları "Mobil'in Etkinliğini Ölçüyoruz" Semineri'nde açıklandı.
Mobil Pazarlama Derneği, (MMA) tüketicilerin tanımadıkları numaralardan para ödülü vaadiyle cep telefonlarına gönderilen dolandırıcılık amaçlı SMS'lere itibar etmemesi gerektiğini belirterek, şikayetçi olanların Cumhuriyet Savcılıklarına başvurmaları gerektiğini bildirdi.