Mobil Pazarlama Birliği (Mobile Marketing Association / MMA) Türkiye’nin davetlisi olarak ülkemizi ziyaret eden Blis İçgörü Departmanı Yöneticisi Alex Wright, mobil cihazlardan paylaşılan lokasyon verilerinin doğru kullanımıyla, tüketici davranışlarının önceden tahmin edilebileceğini söyledi.
#BilimAkıllı telefonlarımızın ekranlarında gördüğümüz reklamları, dizüstü ya da masaüstü bilgisayarlarımızda gördüklerimize oranla on kata varacak şekilde daha hızlı algılıyoruz. Mobil Pazarlama Birliği (Mobile Marketing Association / MMA) EMEA Yönetici Direktörü Chris Babayode, 2018 yılının en önemli mobil pazarlama buluşması olarak gösterilen MMA Forum İstanbul’da, bir reklamın mobil ekranda görülmesi ve algılanması için ekranda saniyenin onda ikisi ila onda dördü kadar bir sürenin yeterli olduğu, bilgisayar ekranlarında ise bu sürenin 2-3 saniyeye çıktığını ifade etti.
#Reklam%100 Mobil sloganı ile düzenlenen MMA Forum İstanbul’da, ülkemizden ve dünyadan mobil dönüşümün fikir önderlerinden konuşmalar, ilham verici örnekler ve yeni fikirlerle mobil dönüşümün bugünü ve yarını konuşuldu. MMA’in dünya çapında yankı uyandıran “Çapraz Pazarlama Verimliliği (SMoX)” araştırmasından verilerin paylaşıldığı etkinlikte, önde gelen finans kuruluşları dijital bankacılık stratejilerini aktardılar.
#MMA Forum İstanbul50 ülkede, 800 üye ile faaliyet gösteren MMA’in (Mobil Pazarlama Birliği) Türkiye oluşumu, günümüzün en önemli sosyal dinamikleri arasında gösterilen mobil teknolojilerin, küresel bilgi birikimini ülkemize taşımaya ve 100’e yakın üyesiyle mobilin gelişimine katkıda bulunmaya devam ediyor.
#Mma Forum