1977 yılında, genç bir marka olan Nike reklamında: “Yarışmada galip gelmek nispeten kolaydır. Kendinize karşı galip gelmek ise hiç bitmeyen bir kararlılıktır” sözüne yer verdi. Hikayedeki kahraman ise tüm inadıyla hayali Nike’ın kuruluşundan itibaren benimsediği ve sürekli gelişimi ifade eden “no-finish-line” felsefesine dikkat çekmeye çalışan yalnız bir koşucuydu. Sonraki yıllarda adım adım, Nike ürünleri ve yenilikleri şaşırtıcı atletik işlere uyum sağladı ve onları kullanılabilir hale getirdi. New York’ta gerçekleşen toplantıda NIKE Inc. Başkanı ve CEO’su Mark Parker “Kişiselleştirilmiş Performans Çağı”’nın resmi açılışını gerçekleştirdi ve Nike HyperAdapt 1.0’ın gelmesi ile büyüyen yenilik dalgasını gözler önüne serdi.
#Nike