Her sekiz kadından birini etkileyen meme kanserinde erken tanı hayat kurtarıyor. Nesfit’in 11 yıl önce meme sağlığı farkındalığını artırmak için hayata geçirdiği Pembe Kurdele projesi, MEMEDER iş birliği ve Migros’un destekleriyle binlerce kadına ulaşıyor. Nestlé Kahvaltılık Gevrekler İş Birimi Genel Müdürü Burçin Alev Ekşi, “Meme kanseri tanısı son 20 yılda iki kat artarken, erken tanı tedavi şansını yükseltiyor. Pembe Kurdele ile kadınları bilgilendiriyor, tanı ve tedavilere katkı sağlıyoruz” diyor.
#Sponsorlu İçerikEkim, Meme Kanseri Farkındalık Ayı... Ülkemizde yılda 25 bin kadına meme kanseri teşhisi konuyor. Maalesef tanı konan kadınların yaşı 20’lere kadar düştü. Ama iyi haber, erken teşhiste yaşam oranı yüzde 100’e yakın. Üstelik Devlet hastanelerinde ve Kanser Erken Teşhis, Tarama ve Eğitim Merkezleri’nde (KETEM) ücretsiz mamografi çekiliyor, kendi kendine muayene eğitimi ücretsiz veriliyor.
#Meme KanseriMeme Kanseri Farkındalık Ayı kapsamında MEMEDER tarafından hayata geçirilen Pembe Festival’in 2’si 6-7 Ekim tarihlerinde İstanbul Florence Nightingale Hastanesi’nde gerçekleştirilecek. Meme kanseri görülme sıklığının son 20 yılda 2 katından daha fazla arttığı, her yıl 25 bin yeni meme kanseri tanısının konduğu Türkiye’de, Çırağan Palace Kempinski İstanbul da ay boyunca gerçekleştireceği etkinlik ve projelerle farkındalık yaratarak bu yıl da MEMEDER’e destek verecek.
#MEMEDERFuska Su ana sponsorluğunda Milliyet Gazetesi iş birliğinde, kadınları meme sağlığı konusunda bilinçlendirme amacıyla düzenlenen Ladies Meme Sağlığı Golf Turnuvası 2021, Kemer Country Golf Kulübü’nde gerçekleşti.
#Ladies Meme Sağlığı Golf Turnuvası 2021