Harbiye’de sahneye çıkan İbrahim Tatlıses, ertesi gün kalp ameliyatı oldu. Konserinde dinleyicilerinden gözyaşları içinde helallik isteyen sanatçının sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi. Davalık olduğu oğlu Ahmet Tatlıses hem konserde hem de hastanede İbrahim Tatlıses’i yalnız bırakmazken, kızı Dilan Çıtak Tatlıses ortada görünmedi.
#İbrahim TatlısesBu hafta dünyaca ünlü tenor José Carreras kariyerinin son konserini Ülker Spor ve Etkinlik Salonu’nda verecek. Ünlü oyuncu John Malkovich ‘The Infernal Comedy’ oyunu için iki gün üst üste Zorlu PSM Turkcell Sahnesi’nde olacak. Elektronik müzik severler Ukraynalı ikili ARTBAT’ı KüçükÇiftlik Park’ta izleyebilir.
#KonserBu hafta Danimarkalı WhoMadeWho Life Park’ta konser verecek. Pera Müzesi’nde ‘Barış için Müzik Konseri’ düzenlenecek. Elektronik müziğin yıldız isimleri Vitalic ve Sama’ Abdulhadi İstanbul’a gelecek. Fransız pop art sanatçısı Jispar’ın sergisi Kalyon Kültür’de ziyarete açıldı. 8’inci ‘Artweeks Akaretler’ de sanatseverlerle buluşacak.
#AjandaSibel Can ve Hakan Ural’ın oğulları Engincan Ural, bir süredir birlikte olduğu sevgilisi Merve Kaya ile 9 Ekim’de nikâh masasına oturuyor. Bodrum’da gerçekleşecek düğünde sahneye ise Sibel Can çıkacak. Can, şarkılarını oğlu ve gelini için söyleyecek.
#Ünlülerin Mutlu GünleriYarın Dünya Tiyatro Günü. Bu vesileyle oyuncusundan yazarına, yapımcısından kostümcüsüne tiyatroya farklı alanlarda emek veren 20 isme sorduk: Seyirciye hangi oyunu, neden önerirsiniz? Tüm zorluklarına inat; dünya tiyatroyla, oyunla ve yeni nefeslerle, sürprizlerle dönmeye devam etsin diye... Yaşasın tiyatro!
#27 Mart Dünya Tiyatro GünüTürkiye’nin en etkin 50 CMO’su açıklandı. Fortune Türkiye ve DataExpert işbirliği ile yapılan araştırma sonuçlarına göre, Türkiye’nin en büyük şirketlerinin pazarlama koltuğunda kadınlar çoğunluğu ele geçirmiş durumda. Araştırmaya göre CMO’ların yüzde 51’i kadın. Araştırmaya göre CMO’lar, bu şirketlerdeki total bütçenin ortalama yüzde 10,3 ünü yönetiyor. Geçtiğimiz yıla kıyasla gözlenen yüzde 1,2’lik artış oranı, CMO’ların şirketlerde artan değerinin göstergesi olarak kabul ediliyor. CMO’ların yaptıkları çalışmalarda dijitale ayırdıkları bütçe ise ortalama yüzde 25’i buluyor.
#Anadolu Efes