Türkiye’nin büyüklüğü 150 milyar dolara ulaşan dünya oyun pazarından aldığı payı arttırmayı hedefleyen Bilişim Vadisi, DIGIAGE oyun kamplarıyla binlerce gence ulaşmaya başladı. Kamplara katılan gençlere şu ana kadar 5 milyon dolar yatırım sağladıklarını belirten Bilişim Vadisi Genel Müdürü A. Serdar İbrahimcioğlu, “Türkiye’nin oyun pazarından aldığı 1 milyar dolarlık payı 5 yıl içerisinde 10 milyar dolara çıkarmayı hedefliyoruz” dedi.
#Bilişim VadisiSporcuları kendi potansiyellerinin zirvesine çıkarmak ve orada uzun süre performans göstermelerini sağlamak amacıyla hayata geçirilen sporcu gelişim yatırımı Max Potential, spor ekosistemine yepyeni bir bakış açısı kazandıracak.
#Türkiye’Nin İlk Sporcu Kuluçka MerkeziTavla ve okey gibi masa oyunlarındaki başarısıyla övünen Türkler, artık geliştirdiği dijital oyunları dünyaya satmaya başladı. Peak Games, Gram Games ve Masomo’nun sattığı oyunların toplam tutarı yarım milyar dolara yaklaştı. Türkiye’nin oyun ihracatı ise 2018’de 1 milyar doları aştı. Kısacası, Türkler dünyaya oyun oynatmaya başladı.
#Kafa TopuOyun geliştiriciler, yayıncıları, donanım üreticileri, servis sağlayıcıları ve üniversiteler ile espor ekosisteminin paydaşları Oyun Tasarımcıları Geliştiricileri Yapım ve Yayıncıları Derneği (OYUNDER) tarafından global girişimcilik haftası faaliyetleri çerçevesinde düzenlenen ve artık oyun sektörünün buluştuğu geleneksel bir organizasyona dönüşen "O da geliyor!" adlı etkinlikte buluştu.
#OYUNDER