Geçen hafta Louvre Abu Dhabi’de Maison Cartier’nin desteğiyle “Cartier, Islamic Inspiration and Modern Design” (Cartier, İslami İlham ve Modern Tasarım) sergisi yapıldı. Serginin hikâyesini anlatayım...
Teknoloji, günlük hayatımıza sağladığı katkıların yanında lüks markalar için de önemli katma değerler sağlıyor. Bu katma değerler, kullanıcı deneyimlerini farklılaştırma veya yepyeni deneyimler yaratma noktasında lüks markalara büyük destek sağlıyor.
Kadın girişimciler Ayşe Kefli ve Gözde Atasoy, Türkiye’de lüks kiralık kıyafet aboneliği modelini başlatan iki isim. Kurdukları UnoMoi isimli platformla, lüks kıyafetleri satın almadan kısa süre kullanmaya imkân sağlıyorlar.
Begüm Kıroğlu, genç ve yetenekli bir mücevver tasarımcısı. Mistik doğu kültürü ile modern zarafeti buluşturuyor.