Dijital ihracatın öncüsü Turkcell, geliştirdiği yerli dijital servislerini dünyanın dört bir yanına ihraç etmeye devam ediyor. BiP, TV+, lifebox ve Hızlı Giriş servisleri Digicel iş birliğiyle 32 ülkede 13 milyon kullanıcının hizmetine sunuluyor.
#TurkcellTurkcell Genel Müdürü Kaan Terzioğlu, "Dördüncü çeyrek net karımız 864 milyon lira, tüm yıl karımız da geçen senenin biraz üzerinde 2 milyar 21 milyon lira oldu. 2018'de 21,3 milyar lira ciroya ulaştık, yüzde 20,8 büyüdük. FAVÖK'ümüz 8,8 milyar lira oldu, yüzde 41,1'lik bir büyüme gerçekleşti." dedi.
#TurkcellArama motoru, müzik platformu, mesajlaşma uygulaması gibi yerli dijital servisleri Türkiye’deki kullanıcılara sunan Turkcell, şimdi de yerli elektronik posta (e-mail) servisi için kolları sıvadı. Turkcell Genel Müdürü Kaan Terzioğlu, “Bu servisi sunabilmek için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Çok yakın zamanda Türkiye artık kendi e-posta servisini kullanmaya başlayacak” dedi.
#GazetehaberleriBu yıl 108 bin katılımcıya ev sahipliği yapan GSMA Mobil Dünya Kongresi’nde öne çıkan konuların başında 5G yer aldı. Kongrenin bakanlar ve regülatörlere yönelik ‘Ministerial Programme-Bakanlık Programı’ adlı ilk günkü ana oturumunda 5G’ye geçiş sürecinin yönetilmesi ele alındı. Konuşmacılar arasında yer alan Turkcell Genel Müdürü Kaan Terzioğlu, 4.5G altyapısı üzerine inşa edilecek olan 5G teknolojileriyle, akıllı şehirlerden tarıma, taşımacılıktan sağlık hizmetlerine tüm sektörlerin büyüyeceğinin altını çizdi.
#TurkcellSon yıllarda dijital servislere ağırlık veren Turkcell, global bir hamle yaparak 'Lifecell Ventures' adında yeni bir şirket kurdu. Fizy, TV+, BiP, Lifebox ve Dergilik başta olmak üzere Turkcell'in geliştirdiği tüm servisler, dünyadaki tüm operatörler taradından kullanılabilecek. Turkcell Genel Müdürü ve Lifecell Ventures İcra Kurulu Başkanı Kaan Terzioğlu, "Şimdi dijital ihracat dönemi" dedi.
#Turkcell