Covid-19 pandemisiyle mücadele kapmasında alınan kararlar doğrultusunda 29 Nisan 2021 Perşembe saat 19.00'dan başlayıp, 17 Mayıs 2021 Pazartesi sabah 05.00'e kadar “Tam Kapanma” ilan edildi. İlgili tedbirlerin sitelerde nasıl uygulanacağı ve site yönetimlerinin bu alanlarda ne gibi görevleri olacağı da merak edilen konuların başında geliyor.
#ApsiyonFacebook’un desteği ile bu yıl 15’incisi düzenlenen Deloitte Teknoloji Fast 50 Türkiye Programı’nın sonuçları açıklandı. Pandemi tedbirleri nedeniyle bu yıl online olarak gerçekleştirilen ve kazananların açıklandığı ödül töreninde; yüzde 10632’lik büyüme ile geçen yılın da büyüme oranını geçen Yolcu360 Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketi oldu.
#DeloitteYıldız Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ali Ülker, “Yeni dünya düzeni bambaşka çalışma modelleri gerektiriyor. Konvansiyonel şirketlerin de hızla kendisini değişen dünyaya adapte etmesi ve dijitale geçmesi gerekiyor. Bu konunun Yıldız Holding'le ilgili en güzel tarafı ise bu ihtiyacı çalışanlarımızın da hissediyor, ihtiyaca yönelik konuları kendileri projelendiriyor ve çalışmaları ilerletiyor olması” dedi.
#ÜlkerVodafone, “dijital marka” olma hedefiyle hayata geçirdiği Vodafone Yanımda Fırsatlar Dünyası üzerinden sunduğu hizmetlere bir yenisini daha ekledi. Vodafone, istegelsin işbirliğiyle hayata geçirdiği Süpermarket Yanımda ile müşterilerine market alışverişlerini online olarak hızlı, kolay ve güvenilir bir biçimde yapma imkânının yanı sıra her alışverişte GB kazanma fırsatı da sunacak. Yeni hizmetiyle telekom sektöründe online süpermarket alışverişini sahiplenen ilk şirket olan Vodafone, ayda 100 bin market alışverişine ulaşmayı hedefliyor.
#VodafoneYıldız Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ali Ülker "Bizler, böyle bir ortamda işimizin başında olmayı, sorumlu ve bilinçli bir grup olarak üretmeyi, ürettiklerimizi dağıtmayı ve toplumumuza hizmet etmeyi sürdürüyoruz" dedi.
#Ali ÜlkerKoronavirüs nedeniyle çok sayıda tüketici online marketlere yönelince bu uygulamalar üzerinde büyük bir yoğunluk oluştu. Teslimat süreleri 4-5 güne çıktı. Online marketler de tüketicilere cevap vermek adına organizasyonlarını büyütürken yeni işbirlikleri yapıp müşterine ‘mağazadan teslimat’ gibi seçenekler sunuyor.
#GazetehaberleriMastercard Türkiye ve Azerbaycan Genel Müdürü Yiğit Çağlayan, "Gelişmiş pazarlara baktığımızda tüketici harcamalarının %55’ten fazlasının elektronik ödemelerle yapıldığını görüyoruz. Bunun için Türkiye’nin potansiyeline baktığımızda, 230 milyon kart mevcut ve her yıl ciddi oranda artıyor." dedi.
#MastercardÖdeme teknolojileri lideri Mastercard, nakitsiz ve sürdürülebilir bir ekonomi için dijital dönüşüm projelerini tek tek hayata geçiriyor. Türkiye’de, mikro işletmelerin de kart kabul edebilmesi için Soft POS uygulamasını geliştirdi. Sesle alışveriş ve chat’leşerek ödeme gibi yenilikçi uygulamaları için ise iş birliklerine başladı.
#Mastercardİnternet üzerinden alışverişe, elektronik ticaret deniyor. Bankalararası Kart Merkezi tarafından açıklanan rakamlar ile sektör temsilcilerinin tedarikçileriyle birlikte yaptığı araştırmalar, Türkiye’deki e-ticaret cirosunun geçen yıl 200 milyon dolara (275 milyon YTL) ulaştığını, bu yılın sonunda 240 milyon doları bulacağını gösteriyor.