Hürriyet ve Reklamcılık Vakfı tarafından Akmerkez ev sahipliğinde düzenlenen Cannes Lions Genç Aslanlar Yarışması Türkiye elemeleri tamamlandı. Cannes’da 17-24 Haziran’da yapılacak olan Cannes Lions Yaratıcılık Festivali’nde Türkiye’yi temsil edecek olan genç ekipler belirlendi.
#GazetehaberleriBeyazperdede John Wick’in sisteme karşı verdiği mücadele devam edecek. Zuhal Olcay ve Haluk Bilginer 20 yıl sonra yeniden aynı sahneyi paylaşacak. Konser salonlarına yıldız yağmuru beklenirken MFÖ ve Nazan Öncel gibi usta isimler yeni albümleriyle geliyor. Belli oldu, bu yıl yine ödüllü restoranların peşine düşeceğiz. Sonra da ruhumuzu doyurmak için müze, galeri gezeceğiz. 2023’te kültür-sanatla dopdolu günler bizi bekliyor.
#Kültür-SanatCannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’ne ilgi her geçen yıl artarken bu alana yapılan yatırımlar da meyvelerini vermeye başladı. Festivalin Türkiye temsilcisi Viki Habif, “Festivalde ajanslarımız ve reklamverenlerimizin de etkin katılımı ve desteği ile sektörümüzün çıtası yükseldi” dedi.
#Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali17-24 Haziran tarihlerinde düzenlenen 64. Uluslararası Cannes Lions Yaratıcılık Festivali 100 ülkeden 15 bin katılımcıyı ağırladı. 41.170 eser ödül için yarıştı. Hürriyet’in Türkiye resmi temsilcisi olduğu Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’nde bu yıl, teknolojinin ve yaratıcılığın ekonomi, toplum ve kültüre sağlayacağı katkı ön plana çıktı.
#Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali17-24 Haziran tarihlerinde 100 ülkeden 15 bin katılımcıyı ağırlayan, 41.170 eserin ödül için yarıştığı Uluslararası Cannes Lions Yaratıcılık Festivalinin her alanında teknoloji ve inovasyon ön plana çıkıyor. Bu yılki festival yaratıcılığın ekonomi, toplum ve kültür üzerindeki rolüne odaklanıyor.Yaratıcılığın iş dünyasında pozitif bir rolü olduğu düşüncesiyle, panellerde yaratıcıların dünyadaki iyilik arayışına yapabileceği katkı üzerinde duruluyor.
#Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık FestivaliReklam sektörünün kalbi bu yıl 14’üncüsü düzenlenen Kırmızı Ödülleri’nde attı. Törende, Kıpkırmızı Basın ödülünü TBWA, Kıpkırmızı Bölge ödülünü Ideart, Kıpkırmızı Dijital ödülünü Manajans Thompson, Kıpkırmızı Zanaat ödülünü Rafineri Reklamcılık, Kıpkırmızı Kampanya ödülünü de TBWA aldı.
#GazetehaberleriCannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’nde Türkiye’yi temsil edecek gençler belli oldu. Haziranda gerçekleşecek festivalin Türkiye temsilcisi Viki Habif: “Bu yıl jüri başkanları gençlerin sonuçlarından çok memnun. Daha önceki senelerden daha iyi durumdayız. Uluslararası yarışmadan çok iyi sonuçlar alacağımızı düşünüyoruz.”
#Cannes LionsTÜRKİYE'nin ilk medya planlama ve satın alma etkinliği Media Summit 2016, Zorlu PSM'de gerçekleşti. Bu yıl 46 konuşmacının 20 farklı seansta bir araya geldiği Media Summit’in gündemi ‘’Dijital Dönüşüm’’ oldu. Dün başlayan ve bugün sona erecek toplantıda yerli ve yabancı konuşmacılar, sektördeki dijital dönüşümün ve bu dönüşümün tüketiciler üzerindeki etkilerini anlattı.
#BlutvKaynak Holding’e bağlı 19 şirket, 1 vakıf ve 1 derneğe dün mahkeme kararıyla 7 kayyum atandı. Her şirketten 5 bin TL alacak olan bir kayyumın aylık maaşı 105 bin TL, 7 kayyumın şirketler grubuna aylık maaliyeti ise 735 bin TL olacak. Soruşturma kapsamında hâkimliğin kararında atanan kayyumlardan Aytekin Karahan'ın adı 2012’de Ankara Emniyeti’nin Kamu İhale Kurumu’na ilişkin operasyonda gündeme gelmişti. Kayyum İmran Okumuş'un ise, İran'da tutuklu bulunan Babek Zencani ile fotoğrafları ortaya çıktı.
#KAYYUMHÜRRİYET Reklam Direktörü Zeynep Tandoğan, basın reklamcılığında yaratıcılık unsurunu arayan Kırmızı Ödüllerinin 12 yıldır aralıksız gerçekleştirilmesinin büyük önem taşıdığına dikkat çekti. Tandoğan, “Kırmızı, sektörün kendinden bahsetmesi ve yapılan işlerin konuşulması açısından sektör temsilcilerine büyük fırsatlar sunuyor. Reklam sektörü Kırmızı ile her yıl dinamizm kazanıyor, yenileniyor” dedi.
#Filli BoyaHÜRRİYET Reklam Direktörü Zeynep Tandoğan, basın reklamcılığında yaratıcılık unsurunu arayan Kırmızı Ödülleri’nin 12 yıldır aralıksız gerçekleştirilmesinin büyük önem taşıdığına dikkat çekti. Tandoğan, “Sektör temsilcilerine büyük fırsatlar sunan Kırmızı ile reklam her yıl dinamizm kazanıyor, yenileniyor” dedi.
BUNDAN 11 yıl önce basın reklamlarında ‘yaratıcılığı’ ödüllendirmek üzere yola çıkan Kırmızı, bölgeleri ve dijital reklamları da kapsamına alarak büyüdü. Hürriyet Dünyası Pazarlama Direktörü Birim Gönülşen Özyürekli, Kırmızı’nın kısa sürede Türkiye’nin en prestijli yarışması haline geldiğine geldiğine dikkat çekti.
Basın reklamlarında yaratıcılığın artırılmasını özendirmek amacıyla Hürriyet öncülüğünde 10 yıl önce başlatılan Kırmızı Ödülleri’nde başvurular 4 Ocak’a kadar devam ediyor. Bu yıl ilk kez dijital medya işlerinin de yarışacağı Kırmızı’da 18 kişilik jürinin yanında katılımcı ajanslar da birer oy sahibi olacak.
Basın ilanlarının değerlendirildiği Kırmızı Ödülleri’nin her yıl artan ilgiyle karşılaştığına dikkat çeken Hürriyet Gazetesi Reklam Grup Başkanı Ayşe Sözeri Cemal, bunun nedeninin yaratıcılığın ödüllendiril-mesinde yattığını belirterek, “Yaratıcılık reklamın en önemli silahı” dedi.
Son dönemlerde öğrenciler tarafından büyük ilgi gören Young Guru Academy (YGA) tarafından düzenlenen Liderlik Okulu, sosyal sorumluluk projelerine iki yıl boyunca liderlik etmiş olan üyelerinin gelişimleri ve deneyimlerini pekiştirmeleri için fırsat kapısı açtı.
Kırmızı’da bu yıl İzmir ve Bursa’ya da ödüller gitti. Hürriyet Ödülü’nün sahibi FG İletişim Başkanı Ferahi Güzelsözlü, İstanbul dışından işlerin değerlendirilmesinin sektöre büyük katkı sağlayacağı görüşünde. Güzelsözlü, “Anadolu’nun yarışmaya dahil edilmesi yeni reklamveren yaratmak ve pastayı büyütmek için önemli” dedi.
28 üniversitenin iletişim fakültelerinden 924 öğrencinin 922 çalışmayla katıldığı 22. Genç İletişimciler Yarışması’nda, 20 üniversitenin 139 öğrencisi, 76 projeyle ödül kazandı. İletişim alanında eğitim ve öğretimi destekleyerek, nitelikli medya çalışanı ve yöneticisi yetiştirmeyi amaçlayan yarışmada, Kayseri Erciyes Üniversitesi 18 ödül alarak gecenin yıldızı oldu.