htvpiyasanettv haberleri sayfasında htvpiyasanettv hakkında son dakika haberler ve güncel bilgiler bulunmaktadır. Toplam 151 htvpiyasanettv haberi, videosu, fotoğrafı ve yazar yazısı yer almaktadır. Geçmişte ve bugün yeni yayımlanan son durum gelişmeleri ile pek çok haber sayfamızdan takip edilebilir.
Dünya değişiyor, Avrasya’nın önemi büyüyor. Uluslararası İşbirliği Platformu (UİP) tarafından düzenlenen “Küresel Düzenin Yeniden Yapılandırılmasında Avrasya’nın Potansiyeli” ana temalı 3. Boğaziçi Bölgesel Ortaklık Zirvesi’nde, siyasal, sosyal ve ekonomik çerçevelerde yeni dünya düzeni tartışıldı. “Uluslararası siyasi düzende kördüğüm aşılabilecek mi?”, “Bu areneda yeni küresel aktörler kim olacak?”, “Paranın kaynağında oyunun kuralı yeniden mi yazılıyor?” gibi sorulara uluslararası alanda cevap aranan zirvede, Orta Doğu, Avrupa, Afrika ve Orta Asya ülkeleri ile Türkiye arasındaki stratejik işbirliğinin önemine değinildi.
#EkonomiReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu. Haymi Behar
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu. Burçak Günsev
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu.
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu. Tuncay Yavuz
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu. Geveze
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu. Selim Okutur
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu.
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu.
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu.
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu.
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu.
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu.
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu.
#Bumerang“İnsanlar müziği para verilecek bir meta olarak görmüyor.” “Artık müzik yapmanın bir anlamı var mı?”İnternet kullanımın yaygınlaşmasına paralel olarak düşen albüm satışları, müzik endüstrisini nasıl etkiledi? Peki müziğin internette ‘tüketilmesi’ sadece dinleyicilere mi yaradı?Hazırlayanlar: Nazlı Çapar, Mutlucan Şen, Halil Yücer, Çağla Pınar Tunçel
#RöportajDünya değişiyor, Avrasya’nın önemi büyüyor. Uluslararası İşbirliği Platformu (UİP) tarafından düzenlenen “Küresel Düzenin Yeniden Yapılandırılmasında Avrasya’nın Potansiyeli” ana temalı 3. Boğaziçi Bölgesel Ortaklık Zirvesi’nde, siyasal, sosyal ve ekonomik çerçevelerde yeni dünya düzeni tartışıldı. “Uluslararası siyasi düzende kördüğüm aşılabilecek mi?”, “Bu areneda yeni küresel aktörler kim olacak?”, “Paranın kaynağında oyunun kuralı yeniden mi yazılıyor?” gibi sorulara uluslararası alanda cevap aranan zirvede, Orta Doğu, Avrupa, Afrika ve Orta Asya ülkeleri ile Türkiye arasındaki stratejik işbirliğinin önemine değinildi.
#EkonomiReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu. Haymi Behar
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu. Burçak Günsev
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu.
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu. Tuncay Yavuz
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu. Geveze
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu. Selim Okutur
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu.
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu.
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu.
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu.
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu.
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu.
#BumerangReklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu.
#Bumerang“İnsanlar müziği para verilecek bir meta olarak görmüyor.” “Artık müzik yapmanın bir anlamı var mı?”İnternet kullanımın yaygınlaşmasına paralel olarak düşen albüm satışları, müzik endüstrisini nasıl etkiledi? Peki müziğin internette ‘tüketilmesi’ sadece dinleyicilere mi yaradı?Hazırlayanlar: Nazlı Çapar, Mutlucan Şen, Halil Yücer, Çağla Pınar Tunçel
#Röportaj72 ülkeden binlerce katılımcıyla, Webit Congress bu sene İstanbul’da gerçekleşti. Dijital dünyanın önemli oyuncularının ve girişimcilerin bir araya geldiği konferanslarda; mobil kullanımdan elektronik ticarete, dijitaldeki tüm yenilikler ve olanaklar Webit’te konuşuldu.
#Röportaj72 ülkeden binlerce katılımcıyla, Webit Congress bu sene İstanbul’da gerçekleşti. Dijital dünyanın önemli oyuncularının ve girişimcilerin bir araya geldiği konferanslarda; mobil kullanımdan elektronik ticarete, dijitaldeki tüm yenilikler ve olanaklar Webit’te konuşuldu.
#RöportajYapı Kredi Bankacılık Akademisi bu yıl Nobel Ödüllü Ekonomist Peter A. Diamond’ı ağırladı. Yeni ekonomik düzenin konuşulduğu Akademi Zirvesi’nde Diamond, küresel ekonominin geçmişini ve geleceğini değerlendirdi. Diamond, uluslararası düzeyde nelere ihtiyaç var; Piyasanet Portal Müdürü Nuray Kenti Caner’e anlattı.
#Röportaj