htvotomobil haberleri sayfasında htvotomobil hakkında son dakika haberler ve güncel bilgiler bulunmaktadır. Toplam 12 htvotomobil haberi, videosu, fotoğrafı ve yazar yazısı yer almaktadır. Geçmişte ve bugün yeni yayımlanan son durum gelişmeleri ile pek çok haber sayfamızdan takip edilebilir.
Marş bastığı halde arabanın çalışmamasının başlıca sebepleri; yakıt sistemi ve ateşleme sistemidir dizel ve benzinli araçlarda farklılık gösterebilir. Benzinli araçlarda buji, buji kablosu, bobin en önemli faktörlerdir. Dizel araçlarda ise yakıt yeterli basınca gelmiyorsa araç çalışmayabilir. Bir diğer etken ise aracımızın elektronik parçalaradır. Bunlar; eksantrik okuyucumuz, krank okuyucumuz, boğaz kelebeğimiz, mazot filtremizdir. Seyir halinde giderken aracımızın stop etmesi ve marşa bastığımız halde çalışmaması durumunda bunu devam ettirmek araca zararlıdır. Aracımızın triger kayışı veya motor zinciri kopmuş olabilir.
#HtvprogramlarAraç bakımı belli kilometre aralıklarıyla ve her sene yapılması gereken bir işlemdir. Araç bakımında orijinal parçaların kullanılmasına dikkat etmemiz gerekmektedir. Bununla birlikte, aracımız servise gittiğinde ön takım, arka takım, ön fren, arka fren kontrolü mutlaka yapılmalıdır. Servisten sonra mutlaka ayrıca aracı rot balans yaptırırsak aracımızın lastik ömrünü uzatır ve güvenli bir yolculuk yapmamızı sağlar. Aracımızın bakımı yapılırken mutlaka aracımızın antifiriz sıvısını kontrol ettirmemiz faydalı olacaktır. Motor arızalarının yüzde 60’ı antifiriz sıvısının eksikliğinden veya kaybından oluşmaktadır. Hafif bakımda yapılanlar; motor periyodik bakımı, filtreler, ön balatalardır. Ağır bakımda ise motor zinciri ve triger kayışı kontrol ettirilmelidir.
#HtvprogramlarAraçlarda motorun ihtiyacı olan havayı yabancı partiküllerden arındırıp yanma odasına gönderen hava filtresinin temiz olması gerekiyor. Kirli hava filtresi hem motora zararlı hem de aracın yakıt sarfiyatını olumsuz şekilde etkiliyor.
#HtvprogramlarMarş bastığı halde arabanın çalışmamasının başlıca sebepleri; yakıt sistemi ve ateşleme sistemidir dizel ve benzinli araçlarda farklılık gösterebilir. Benzinli araçlarda buji, buji kablosu, bobin en önemli faktörlerdir. Dizel araçlarda ise yakıt yeterli basınca gelmiyorsa araç çalışmayabilir. Bir diğer etken ise aracımızın elektronik parçalaradır. Bunlar; eksantrik okuyucumuz, krank okuyucumuz, boğaz kelebeğimiz, mazot filtremizdir. Seyir halinde giderken aracımızın stop etmesi ve marşa bastığımız halde çalışmaması durumunda bunu devam ettirmek araca zararlıdır. Aracımızın triger kayışı veya motor zinciri kopmuş olabilir.
#HtvprogramlarAraç bakımı belli kilometre aralıklarıyla ve her sene yapılması gereken bir işlemdir. Araç bakımında orijinal parçaların kullanılmasına dikkat etmemiz gerekmektedir. Bununla birlikte, aracımız servise gittiğinde ön takım, arka takım, ön fren, arka fren kontrolü mutlaka yapılmalıdır. Servisten sonra mutlaka ayrıca aracı rot balans yaptırırsak aracımızın lastik ömrünü uzatır ve güvenli bir yolculuk yapmamızı sağlar. Aracımızın bakımı yapılırken mutlaka aracımızın antifiriz sıvısını kontrol ettirmemiz faydalı olacaktır. Motor arızalarının yüzde 60’ı antifiriz sıvısının eksikliğinden veya kaybından oluşmaktadır. Hafif bakımda yapılanlar; motor periyodik bakımı, filtreler, ön balatalardır. Ağır bakımda ise motor zinciri ve triger kayışı kontrol ettirilmelidir.
#HtvprogramlarAraçlarda motorun ihtiyacı olan havayı yabancı partiküllerden arındırıp yanma odasına gönderen hava filtresinin temiz olması gerekiyor. Kirli hava filtresi hem motora zararlı hem de aracın yakıt sarfiyatını olumsuz şekilde etkiliyor.
#Htvprogramlar