Sanatçı Selçuk Yöntem’in, tost yerken çekilen bir fotoğrafının Bambi Cafe tarafından izinsiz kullanılması nedeni ile 6 yıl önce açtığı dava başına bela oldu. Yargılama sonrası mahkeme, vekâlet ücretinin bir kısmını Yöntem’in ödemesine karar verdi. Bu karar sonra, kafenin sahibi Yöntem hakkında 18.400 liralık iki ayrı icra takibi başlattı.
#Selçuk YöntemTaslağına son şekli verilen yemek kartları düzenlemesinde gözler bakanlıkta. Yüzbinlerce işletme ile milyonlarca çalışanın dört gözle beklediği kararın, bu Perşembe tarafların bir araya geleceği toplantıda açıklanması bekleniyor. Komisyon ücretlerinin orta yolu bulmak adına yüzde 4,5 olacağı belirtiliyor.
#Yemek KartıYüzbinlerce işletme ile milyonlarca çalışanın kullandığı yemek kartlarından alınan komisyonun belirlenmesinde sona yaklaşıldı. Kararın bu perşembe tarafların bir araya geleceği toplantıda açıklanması bekleniyor. Komisyon ücretlerinin orta yolu bulmak adına yüzde 4.5 olacağı belirtiliyor.
#Yemek KartıYARGITAY, sanatçı Selçuk Yöntem’in ‘tost davası’nda son noktayı koydu. Yöntem’in tost yerken çekilen bir fotoğrafı Bambi Cafe’nin menüsünde kullanıldı. Yöntem, ünlü cafe zincirini dava etti. Mahkeme; cafe sahibinin, dosya masrafı ve faizi ile birlikte 423 bin lira tazminat ödemesine karar verdi. Dosya temyiz edildi. Yargıtay, ‘maddi tazminat miktarında makul indirim’ yapılsın diyerek kararı bozdu.
#Yargıtay 11. Hukuk Dairesi'Kitap okumaya fırsatım yok' diyen beyaz yakalılara hitap eden Beyaz Yaka Kitap Kulübü, birçoğumuzun ihmal ettiği kitap okuma alışkanlığını kazandırmayı hedefliyor. Gördüğü ilginin ardından e-ticaret sitesine dönüşen platform yılda size en az 52 kitap okutacak!
#KitapİNTERNET alanındaki gelişmelerin incelendiği ve analiz edildiği yerli bloglardan Webrazzi, aynı alanda yer alan rakibi ‘sosyalmedya.co’yu satın aldı. Yapılan satın alma anlaşması sonrasında sosyalmedya.co’nun tamamı, tüm alt alan adları ve sosyal medya hesaplarıyla birlikte Webrazzi’ye devredilecek.
Reklam verenler ile Bumerang yayıncılarını bir araya getiren dijital reklam platformu Bumads’in İyi İçerik Atölyesi, Türkiye’nin en iyi bloggerlarına ve reklam verenlere ev sahipliği yaptı. “İçerik Aşkına” diye yola çıkan atölye ve panellerde katılımcılar, başarılı içerik üretmenin sırlarını ustalardan öğrendi. Bumerang üyeleri etkin yayıncılık tekniklerini keşfederken, reklam dünyasından katılımcılar ise content marketing alanında yeni fikirlerle buluştu.
#Bumerang