30 yıldır Türkiye’de iş dünyasının çalışanlara yönelik ihtiyaçlarını yakından takip ederek tüm ürün ve hizmetlerini buna göre yeniden tasarlayan Sodexo Avantaj artık tüm dünyadaki faaliyetlerine Pluxee olarak devam ediyor. Çalışan deneyimine odaklanan bir HR-tech markasına dönüşen Pluxee’nin Türkiye CEO’su Eda Uluca Özcan’la ‘Çalışanı mutlu etmek için çalışan’ bir markaya dönüşüm yolculuklarını, çalışanlara ve kurumlara sundukları faydaları konuştuk.
#EDA ULUCA ÖZCAN30 yıldır Türkiye pazarında hizmet veren Sodexo Grubu, yola Pluxee markasıyla devam edecek. Dönüşümün detaylarını anlatan Pluxee Türkiye CEO’su Eda Uluca Özcan, “1.5 milyon çalışana dokunan bir markayız. Çalışanların değişen ihtiyaçlarına daha iyi karşılık verebilmek için kimliğimizi, sunduğumuz ürün ve fırsatları değiştirdiğimiz yepyeni bir marka yarattık. Pluxee ile dijital deneyimi kusursuzlaştırmaya devam edeceğiz. Hedefimiz teknoloji yatırımlarımızı 5 yıl içinde 6 kat artırmak” dedi.
#Sodexo30 yıldır Türkiye pazarında hizmet veren Sodexo Grubu, yola Pluxee markasıyla devam edecek. Dönüşümün detaylarını anlatan Pluxee Türkiye CEO’su Eda Uluca Özcan, “1.5 milyon çalışana dokunan bir markayız. Çalışanların değişen ihtiyaçlarına daha iyi karşılık verebilmek için kimliğimizi, sunduğumuz ürün ve fırsatları değiştirdiğimiz yepyeni bir marka yarattık. Pluxee ile dijital deneyimi kusursuzlaştırmaya devam edeceğiz. Hedefimiz teknoloji yatırımlarımızı 5 yıl içinde 6 kat artırmak” dedi.
#Sodexo30 yıldır Türkiye pazarında hizmet veren Sodexo Grubu, yola Pluxee markasıyla devam edecek. Dönüşümün detaylarını anlatan Pluxee Türkiye CEO’su Eda Uluca Özcan, “1.5 milyon çalışana dokunan bir markayız. Çalışanların değişen ihtiyaçlarına daha iyi karşılık verebilmek için kimliğimizi, sunduğumuz ürün ve fırsatları değiştirdiğimiz yepyeni bir marka yarattık. Pluxee ile dijital deneyimi kusursuzlaştırmaya devam edeceğiz. Hedefimiz teknoloji yatırımlarımızı 5 yıl içinde 6 kat artırmak” dedi.
#Sponsorlu İçerik30 yıldır Türkiye pazarında hizmet veren Sodexo Grubu, yola Pluxee markasıyla devam edecek. Dönüşümün detaylarını anlatan Pluxee Türkiye CEO’su Eda Uluca Özcan, “1.5 milyon çalışana dokunan bir markayız. Çalışanların değişen ihtiyaçlarına daha iyi karşılık verebilmek için kimliğimizi, sunduğumuz ürün ve fırsatları değiştirdiğimiz yepyeni bir marka yarattık. Pluxee ile dijital deneyimi kusursuzlaştırmaya devam edeceğiz. Hedefimiz teknoloji yatırımlarımızı 5 yıl içinde 6 kat artırmak” dedi.
#Sodexo2021 yılında KDV dahil 27 TL olan günlük yemek bedelinde vergi istisna tutarı 21 Aralık 2021 tarihli 31696 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan 317 Seri No’lu Gelir Vergisi Genel Tebliği uyarınca 2022 yılı için önceki seneye göre %36 artışla KDV dahil 36,72 TL olarak belirlendi.
#Resmi Gazete