Can sıkıntınıza çareler arıyorsanız çevrimiçi oyun dünyasına adım atmanın tam zamanı. Tek başınıza ya da yakınlarınızla ‘muhabbeti bol’ kapışmalar sizi bekliyor. Türkiye’nin popüler ‘oyuncu’larından sizin için tavsiyeler aldık.
#GazetehaberleriDünyanın en büyük e-spor etkinliklerinden biri olan Gaming İstanbul için oyun severler Yenikapı’da sabahın erken saatlerinde uzun kuyruklar oluşturdu. Ziyaretçi sayısı ikinci gün 100 bini geçti. Sevdiği oyun karakterlerinin kıyafetlerini giyen de oradaydı, dijital oyun tutkunları da...
#Gaming İstanbulFree Fire, 24-25 Nisan’da yapılan etkinlikte kendi topluluğunun elde ettiği her Boyaah!’ı Temel İhtiyaç Derneği’nin (TİDER) ağında yer alan gıda bankaları aracılığıyla ihtiyaç sahibi ailelere ulaştırmaya karar verdi. “1 Booyah! - 1 Destek” mesajı ile yola çıkılan kampanyaya Enes Batur ve Cihan Albayrak destek vererek kutuların hazırlanmasına yardımcı olmak adına TİDER ekibi ile birlikte çalıştı.
#GarenaPandemi dolayısıyla oyunlara olan ilgi hayli büyük. Oyun satışları 2019’a göre daha yüksek seviyede devam ederken, önceki aylara göre düşüşe geçti. Yeni nesil konsolların piyasaya çıkışı sonrasında konsol satışlarının toplam oyun satışlarındaki oranı ise yüzde 10 arttı.
#OyunAir Force Gaming (AFG), Hava Kuvvetleri Hizmetleri Merkezi altında faaliyetlerine başlıyor. Air Forces Gaming, Hava Kuvvetleri altındaki uzman ve ekiplerini rekabetçi ligler aracılığıyla bir araya getiren küresel bir espor programı oluşturarak desteklemeyi amaçlıyor.
#Air Force GamingOyunfor’un verilerine göre eylül ayı, oyun alışverişleri açısından yılın en düşük dönemi oldu. Ağustos ayına göre %17 düşüş yaşanan eylülde, okulların açılması sonrasında mobil oyun alışverişleri artarken konsol ve PC oyunlarının satışları geriledi.
#OyunKanadalı Twitch yayıncısı Felix “xQc” Lengyel, yaptığı son Twitch yayınında Luminosity Gaming’e içerik üreticisi olarak imza attığını açıkladı. Yayından sonra, Luminosity Gaming Twitter üzerinden bir reklam videosu paylaşarak resmi olarak imza attıklarını duyurdu.
#XqcNext in Game tarafından hazırlanan “Global Karantina Günlerinin Oyun Dünyası Üzerindeki Etkileri” raporu yayınlandı. Rapora göre karantina döneminde olumsuz etkilenen birçok sektörün aksine espor ve oyun dünyasına olan ilgi arttı. Oyun indirmeleri ve espor turnuvaları %30 artış gösterdi. 2019’da 800 milyon dolar hacme ulaşan Türkiye oyun pazarının ise 2020 yılı sonunda 1 milyar doları aşması bekleniyor.
#Oyun