Koronavirüs salgını, dünyada olduğu gibi ülkemizde de mümkün olan iş kollarında evden çalışmayı önemli bir seçenek haline getirdi. İş yapış şekilleri dijital dünyaya göre yeniden şekillenirken, Bircom CEO'su Can İlkhan yeni dönemle ilgili düşüncelerini paylaştı.
#BircomKulaklıklar hayatımızın ayrılmaz bir parçası hâline geldi. Akıllı telefonlar ve online müzik platformları ile birlikte kulaklıklara ilgi arttı. Kulaklık pazarı, bu ilgiyle her yıl yüzde 100 büyüyor. Sennheiser’ın Türkiye distribütörlüğünü yürüten Bircom CEO’su Burçin Bircanoğlu, globalde pazarın büyüklüğünün 2017 sonunda yaklaşık 14 milyar doları bulduğunu açıkladı ve kulaklık seçiminde dikkat edilmesi gerekenleri açıkladı.
#KulaklıkOyun tutkunlarının vazgeçilmezi olan Sennheiser CS:GO Türkiye Şampiyonası’nın final maçı Vodafone Arena’da gerçekleşiyor. Sennheiser ve Multiplayer’ın hayata geçirdiği Chapter serisinin beşincisi olan “Chapter V”, 10 Haziran'da hem online hem de fiziksel mecrada yer alıyor.
#SennheiserTeknolojinin getirdiği avantajlardan yararlanıp modern çağa ayak uydurmak isteyen şirketlerde büyük bir dönüşüm var. Yıllardır kartvizitlerde ve firmaların iletişim bilgilerinde görmeye alıştığımız telefon numaraları artık IP adresleri ile yer değiştiriyor.
#IP RehberiGelişen teknoloji temel düzeyde bilgisayar kullanım bilgisine sahip kişilerin bloglar sayesinde kendi internet sayfalarına sahip olmalarına imkan tanırken, Bircom tarafından geliştirilen Phonsai ile tüm cep telefonlarına uyumlu mobil yazılım geliştirmek de mümkün oluyor.
Sennheiser’in 15 gramlık ağırlığı ve çift mikrofonuyla dikkat çeken VMX 100 modeli Mavidiş kulaklığı, Türkiye’de piyasaya sunuldu. Kulaklık, diğer modellerden farklı olarak üzerinde yer alan çift mikrofon sayesinde konuşma sesini ortam sesinden başarılı bir şekilde ayrıştırabiliyor.