Yapı stokunun yüzde 70’e yakınının enerjiye verimsiz bir şekilde yapıldığını hatırlatan VERİMDER Başkanı Çağdaş Korkmaz, “Bu kötü senaryoyu iyiye döndürmekle ilgili önemli çalışmalar var. II. Ulusal Enerji Verimliliği Eylem Planı ile hızlı şekilde buradaki enerji verimliliğini hayata geçirmek için çalışmalar yapılıyor. Kentsel dönüşüm de enerji verimliliğine dönüşüm olarak değerlen-dirilebiliyor” dedi.
#Yapı StokuKonutlarda ısı yalıtımı yaparak yüzde 60’a varan oranda tasarruf yapmanın mümkün olduğunu belirten Betek Boya Genel Müdürü Tayfun Küçükoğlu “8 ila 12 milyar dolarlık daha az enerji tüketmemiz mümkün. Cari açığımız için çok önemli. Ayrıca bütün konutların enerji verimli üretilmesi, eskilerin de enerji verimli dönüşmesi dünyanın geleceği için çok önemli” dedi. (Sponsorlu İçerik)
#BetekKonutlarda ısı yalıtımı yaparak yüzde 60’a varan oranda tasarruf yapmanın mümkün olduğunu belirten Betek Boya Genel Müdürü Tayfun Küçükoğlu, “8 ila 12 milyar dolarlık daha az enerji tüketmemiz mümkün; bu cari açığımız için çok önemli. Ayrıca bütün konutların enerji verimli üretilmesi, eskilerin de enerji verimli hale dönüşmesi dünyanın geleceği için çok kıymetli” dedi.
#Isı YalıtımFilli Boya markasını bünyesinde bulunduran Betek Boya ve Kimya Sanayi AŞ, dünyanın 4’üncü büyük boya üreticisi Japon Nippon Paint Holding’e satıldı. Ünlü & Co’nun finansal danışmanlığını üstlendiği devir işleminde, Betek Boya ve iştiraklerine ait hisselerin Japonya merkezli Nippon Paint Holdings’e devir sözleşmesi imzalandı. Rekabet Kurumu ve ilgili ön koşullarının gerçekleşmesiyle birlikte devir tamamlandığında, Betek, Nippon’un olacak.
#Filli BoyaSon dönemlerde yaşanan ekonomik gelişmelerle Türkiye’deki şirketler de görece olarak ucuzladı. Şirket satışlarına aracılık yapan danışmanlık firmaları, “Türkiye ne yaşarsa yaşasın iyi şirketlere ilgi her zaman var. Gayrimenkul ve müteahhitlik dışında üretim ve ihracat yapan şirketler bugünlerin gözdesi” diyorlar.
#YazarTürkiye’nin en etkin 50 CMO’su açıklandı. Fortune Türkiye ve DataExpert işbirliği ile yapılan araştırma sonuçlarına göre, Türkiye’nin en büyük şirketlerinin pazarlama koltuğunda kadınlar çoğunluğu ele geçirmiş durumda. Araştırmaya göre CMO’ların yüzde 51’i kadın. Araştırmaya göre CMO’lar, bu şirketlerdeki total bütçenin ortalama yüzde 10,3 ünü yönetiyor. Geçtiğimiz yıla kıyasla gözlenen yüzde 1,2’lik artış oranı, CMO’ların şirketlerde artan değerinin göstergesi olarak kabul ediliyor. CMO’ların yaptıkları çalışmalarda dijitale ayırdıkları bütçe ise ortalama yüzde 25’i buluyor.
#Anadolu EfesTurkishWIN, bu sene dördüncüsünü düzenlediği, Türkiye’nin ilk ve tek kadın odaklı etkinliği olan “Genç Kadın Kariyer Günü”nde, iş hayatına atılmaya hazırlanan gençlerle, alanında uzmanlaşmış isimleri buluşturmaya devam ediyor. 3 Mart Cumartesi günü Maltepe Üniversitesi’nde gerçekleştirilecek etkinliğe katılmak isteyen öğrenciler, 1 Mart Perşembe gününe kadar www.genckadinkariyergunu.com/kayit.html adresinden ön kayıt yaptırabilir.
#TurkishwınFilli Boya markasını üreten Betek Boya ve Kimya San. A.Ş., özellikle sosyal medyada çok ilgi gören "Anca Beraber Kanca Beraber" sloganı ile yayınlanan filmin sadece kadın hakları ve Türkiye’de kadının yeri amacıyla yayınlandığını, başka sonuçlar çıkarılamayacağını duyurdu.
#Filli Boya