Türkiye’nin en etkin 50 CMO’su açıklandı. Fortune Türkiye ve DataExpert işbirliği ile yapılan araştırma sonuçlarına göre, Türkiye’nin en büyük şirketlerinin pazarlama koltuğunda kadınlar çoğunluğu ele geçirmiş durumda. Araştırmaya göre CMO’ların yüzde 51’i kadın. Araştırmaya göre CMO’lar, bu şirketlerdeki total bütçenin ortalama yüzde 10,3 ünü yönetiyor. Geçtiğimiz yıla kıyasla gözlenen yüzde 1,2’lik artış oranı, CMO’ların şirketlerde artan değerinin göstergesi olarak kabul ediliyor. CMO’ların yaptıkları çalışmalarda dijitale ayırdıkları bütçe ise ortalama yüzde 25’i buluyor.
#Anadolu EfesHürriyet öncülüğünde düzenlenen Kırmızı Ödülleri, 15. yılında reklam dünyasını daha iyiye teşvik ve motive etmek amacıyla ‘değişim’ temasıyla gerçekleştiriliyor. Sektörün deneyimli isimlerinden oluşan 82 kişilik Kırmızı Ödülleri jürisi, başvuruları değerlendirme süreci öncesinde ilk kez bir araya geldi.
#GazetehaberleriHürriyet öncülüğünde düzenlenen Kırmızı Ödülleri, 15. yılında reklam dünyasını daha iyiye teşvik ve motive etmek amacıyla ‘değişim’ temasıyla gerçekleştiriliyor. Sektörün deneyimli isimlerinden oluşan 82 kişilik Kırmızı Ödülleri jürisi, başvuruları değerlendirme süreci öncesinde ilk kez bir araya geldi.
#Kırmızı ÖdülleriKadının Gücü Konferansı’nın oturumlarından bir diğeri de “Kadın İçin Teknoloji”ydi. Bu oturumda da teknoloji dünyasının nabzını yakından tutan, Türkiye’nin en büyük teknoloji zincirlerinden TeknoSa Genel Müdürü Bülent Gürcan ve Teknosa Pazarlama ve Strateji Genel Müdür Yardımcısı Ayşegül Bahçıvanoğlu’yla birlikteydik.
#Kadınlar GünüKonferansta paylaşılan iki araştırma kadınların sosyal ve ekonomik alanın nasıl dışında kaldığının endişe verici gerçeğini ortaya koydu. Konda’nın araştırmasına göre 14 yaş üstü kadınların 20 milyonun, SiA Insight’ın yaptığı araştırmaya göre de 14-25 yaş arası 2 milyon kadının evde oturduğunu gösteriyor.
#Kadının Gücü KonferansıTeknosa Genel Müdürü Bülent Gürcan, içinde bulunulan çağın çağın, toplumsal cinsiyet eşitliği için dönüm noktası olduğunu belirterek, "Kadın için Teknoloji projesi ile Türkiye'nin dört bir yanındaki binlerce kadını teknolojinin avantajlarıyla tanıştırmaya, dünyalarını genişletmeye, teknoloji kullanımında fırsat eşitliği sunmaya devam edeceğiz." ifadesini kullandı.
#TeknosaKadınların toplumsal yaşamdaki güçlü seslerini duyurmak ve ilham veren hikayelerini daha geniş kitlelere ulaştırmak amacıyla yola çıkan “Kadının Gücü Konferansı” düzenlendi. Hurriyet.com.tr, Raffles İstanbul’da gün boyu süren etkinlikten canlı yayınlarla konuşmaları aktardı.
#Kadının GücüTürkiye’nin ilk profesyonel eSpor ligi League of Legends Şampiyonluk Ligi’nde Kış Mevsimi Şampiyonu belli oldu. Volkswagen Arena’da 5000 eSpor tutkununun eşliğinde gerçekleşen final mücadelesinde, Beşiktaş.Oyunhizmetleri ve SuperMassive’in çekişmeli mücadelesinde gülen taraf SuperMassive oldu.
#Supermassive