“Anadolu Üniversitesi Palto Film Günleri” ekibi Kırmızı Ödülleri'ni değerlendirdi. Şirket; "Kırmızı Ödülleri devasa bir yaratıcılık vitrini. Kırmızı’da yer alan işlere bakarak, ülkenin yaratıcılığı hakkında fikir sahibi olabilirsiniz. Bu sadece reklamcıları kapsayan bir durum değil. Markaların, yöneticilerin de yaratıcılığını kapsayan bir durum. Çünkü yapılan işler ortak karar, vizyon, yönlendirme ve fikirlerden çıkıyor. Bu vitrinde yer almak için de biraz sıra dışı olmak gerekiyor. Kırmızı Ödülleri de her sene çıtayı birkaç santim yukarı koyuyor ve yaratıcıları tetikliyor" açıklamasında bulundu.
#Anadolu Üniversitesi Palto Film GünleriKerem Çobanlı Photography reklamcılığın değişimiyle ilgili yaptığı açıklamada; "Türk reklamcılığı aslında bizce çok büyük değişimler göstermiyor. Türkiye'de belli ajanslar, belli ekolleri oluşturuyor zaten biliyorsunuz. Buradaki asıl değişkeni, müşteri tarafı ve ajanslardan beklenenlerin giderek artması olarak görebiliriz. Hiçbirimiz reklama zorla mecbur bırakılmak istemediğimiz için, otomatik olarak geliştirdiğimiz bir savunma sistemimiz var. Reklam görmeye tahammülümüz yok aslında. Dolayısıyla kaliteli iş üretme zorunluluğu giderek artıyor" dedi.
#Kerem Çobanlı Photography