Stellantıs çatısı altına girdikten sonra otomotiv sektöründeki büyük mirası nedeniyle geleceği en çok merak edilen markalardan birisi Alfa Romeo’ydu. Ortak üretim stratejisi kapsamında Tonale modeliyle önemli bir satış adedi yakalayan marka, şimdi Junior ile hem satışlarını artırmayı hem de spor otomobil mirasını sürdürmeyi planlıyor.
#Stellantısİtalyan marka Alfa Romeo daha erişilebilir modellerle geri döndü. Markanın lüks spor otomobil kimliğinden sıyrılıp daha uygun fiyatlı modeller üretme ve satış adetlerini katlama stratejisinin ilk ürünü olan Tonale’nin, hibrit ve dizel motor seçeneklerinin lansmanı uluslararası basının da katılımıyla İstanbul’da gerçekleştirildi.
#Alfa Romeo105 yıllık tarihe sahip Alfa Romeo yeniden doğuyor. Hem yeni logosu hem yeniden doğuşunu simgeleyen ilk modeli ‘Giulia’yı tanıtan Alfa Romeo için Fiat Chrysler Grubu, Amerika’nın İkinci Dünya Savaşı’nda Almanları dize getirmek için kullandığı ‘Skunk Works’ (Kokarca işi) taktiğini kullandı. ABD’nin 150 gün dış dünyaya kapanarak ilk jet savaş uçağını geliştirdiği bu taktikle Alfa Romeo da Almanlara karşı yeni modelini yarattı.
Jeep ve Alfa Romeo Türkiye Marka Direktörü Mahmut Karacan, Jeep’in Türkiye’deki 22 yıllık tarihinin en iyi dönemini yaşadığını belirterek, “Bu yıl en az 4 bin satış hedefliyoruz. Şimdi sıra 2 yıl içinde 6 yeni modeli piyasaya sunacak Alfa Romeo’da. Hem Jeep hem Alfa’yla Türkiye’de 10 bin adetlik satışa koşacağız” dedi.
İtalyan Alfa Romeo, 31 Aralık’a kadar sürecek olan kampanyasıyla, 159 model ailesinde 4 bin Euro’ya; Alfa 147 model ailesinde ise 1500 Euro’ya varan indirim fırsatları sunarken, GT dahil olmak üzere diğer Alfa Romeo modelleri içinde özel sürprizler içeren satın alma kolaylıkları sağlıyor.