Akbank erişim sorunuyla ilgili son dakika gelişmesi yaşandı. 2 gün süren erişim sorunu nedeniyle banka müşterileri sık sık " Akbank mobil ve internet bankacılığı çalışıyor mu? " sorularına yanıt arıyordu. Akbank mobil uygulama ve internet bankacılığı erişim sorunu, bugün sabah saatlerinde düzelmeye başladı. Akbank yetkilileri sosyal medyadan yaptıkları bilgilendirmede "Akbank İnternet ve Akbank Mobil'in de devreye girmesi ile birlikte tüm kanallarımız hizmete açıldı. Kanallarımızı titizlikle yakından izlemeye devam ediyoruz. Mağduriyet yaşayan müşterilerimizden ve paydaşlarımızdan bir kez daha özür dileriz. Müşterilerimiz mağduriyetlerinin giderilmesi için aldığımız önlemlere Akbank.com'dan ulaşabilirler." ifadelerini kullandı.
#Akbank Mobil Uygulamasına Giriş Neden Yapılamıyor?