ahmet pura haberleri sayfasında ahmet pura hakkında son dakika haberler ve güncel bilgiler bulunmaktadır. Toplam 91 ahmet pura haberi, videosu, fotoğrafı ve yazar yazısı yer almaktadır. Geçmişte ve bugün yeni yayımlanan son durum gelişmeleri ile pek çok haber sayfamızdan takip edilebilir.
Dünya Reklamverenler Federasyonu (WFA) CEO’su Stephan Loerke, toplumsal cinsiyet eşitliği konusunda dünya çapında kararlar alındığını ve işe alımdan pazarlama stratejisinin kurgulanmasına kadar tüm aşamalarda “eşitlik” hassasiyeti taşınacağını söyledi.
#Dünya Reklamverenler FederasyonuGeçen hafta Genel Kurul Toplantısı’nı gerçekleştiren Reklamverenler Derneği (RDV) Ahmet Pura’yı 5’inci kez başkan seçti. Pura, yeni döneme ilişkin hedefleri anlatırken, “Sektörde şeffaflık ve güvenin sağlanması ve iletişim toplumunda cinsiyet eşitliğinin doğru uygulanması konularında çalışmalarımızı kararlılıkla sürdüreceğiz” diye konuştu.
#Reklamverenler DerneğiSmarties Next! Conference, etkinliğine, pazarlama sektöründen 1300’den fazla profesyonel katılım gösterdi. Konferansta, yapay zeka, veri gizliliği, sürdürülebilirlik ve e-ticarette kişiselleştime gibi güncel konuların yanı sıra, sosyal medya stratejileri ve deneyim pazarlaması gibi konular öne çıktı.
#Smarties Next! ConferenceDijital mecralar ve uygulamalar üzerinden yaratıcılık ve iş sonuçları ile reklamların değerlendirildiği ve ödüllendirildiği MIXX Awards Türkiye, İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) tarafından on dördüncü kez düzenlendi. Rahmi Koç Müzesi’nde gerçekleştirilen ödül törenine, reklamveren markalar, yayıncı mecralar ve reklam ajansları ile sektör kuruluşlarının temsilcilerinin yanı sıra IAB Kurucu Başkanı Ahmet Pura, IAB Europe Yönetim Kurulu Başkanı Thomas Duhr ve IAB Europe Onursal Başkanı Constantin Kamaras da katıldı.
#MIXX AwardsDijital Pazarlama İletişimi Platformu Başkan Yardımcısı Ayşen Akalın, reklamda sahtecilik, marka güvenliği gibi konularda yurt dışındaki benzer oluşumlarla iş birliği yaparak çözüm üreteceklerini belirterek; “Ekosistemi sürdürülebilir ve kontrollü bir şekilde büyütmek için çalışacağız” dedi.
#Ayşen AkalınReklamlardaki zararlı toplumsal cinsiyet kalıp yargılarını dönüştürmeyi amaçlayan Unstereotype Alliance Türkiye’nin ilk Genel Kurul toplantısı, UN Women Türkiye koordinasyonunda, Reklamverenler Derneği ve Reklamcılar Derneği’nin yanı sıra imzacı 13 reklamveren ve paydaşların katılımıyla online olarak gerçekleştirildi. Çalışmalarıyla reklam ve medya içeriğini eşitlikten yana değiştirerek dünyaya örnek olmayı hedefleyen oluşumun 2 yıl görev yapacak ilk Yönlendirme Komitesi üyeleri; Reklamverenler Derneği, Reklamcılar Derneği, Eczacıbaşı Holding, Kantar Media ve Unilever Türkiye olarak belirlendi.
#Unstereotype Alliance TürkiyeTürkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) Türkiye Kozmetik ve Temizlik Ürünleri Sanayi Meclisi Başkanı Ahmet Pura, kozmetik, kişisel bakım ve hijyenik ürün sektöründe ithalatın düşüp ihracatın arttığını bildirerek, "2019 kozmetik, kişisel bakım ve hijyenik ürünlerde 35,2 milyar lira ciro ile kapandı. 2020'de ise bu rakam 42,2 milyar liraya ulaşacak." dedi.
#Tekirdağ Ticaret Ve Sanayi OdasıTürkiye’de Tahmini Medya ve Reklam Yatırımları 2019 Yılı Raporu yayımlandı. Rapora göre; Türkiye’de toplam medya ve reklam yatımları, bir önceki yıla göre yüzde 6,2 oranında büyüyerek, 11 milyar 49 milyon TL oldu. Bununla birlikte medya yatırımları ise 2019 yılı sonunda, 2018 yılının aynı dönemine göre yüzde 5,6 oranında artarak, 8 milyar 839 milyon TL olarak gerçekleşti.
#Tahmini Medya Ve Reklam Yatırımları 2019 Yılı Sonu RaporuDünya Reklamverenler Federasyonu (WFA) CEO’su Stephan Loerke, toplumsal cinsiyet eşitliği konusunda dünya çapında kararlar alındığını ve işe alımdan pazarlama stratejisinin kurgulanmasına kadar tüm aşamalarda “eşitlik” hassasiyeti taşınacağını söyledi.
#Dünya Reklamverenler Federasyonuİş hayatında cinsiyet dengesini sağlamak amacıyla faaliyetlerini yürüten PWN İstanbul’un başlattığı Eşitlik Elçisi CEO’lar Hareketi’ne yerli ve yabancı kurumlar, STK’lar ve kamudan yaklaşık 60 CEO ve C - Level yöneticiden destek geldi. Eşitlik elçileri kurumlarında ve çevrelerinde değişim yaratmak için çalışmalara başladı.
#PWN İstanbulGeçen hafta Genel Kurul Toplantısı’nı gerçekleştiren Reklamverenler Derneği (RDV) Ahmet Pura’yı 5’inci kez başkan seçti. Pura, yeni döneme ilişkin hedefleri anlatırken, “Sektörde şeffaflık ve güvenin sağlanması ve iletişim toplumunda cinsiyet eşitliğinin doğru uygulanması konularında çalışmalarımızı kararlılıkla sürdüreceğiz” diye konuştu.
#Reklamverenler DerneğiREKLAMVERENLER Derneği çatısı altındaki ‘Sorumlu Reklamcılık Yürütme Kurulu’nda yer alan gıda ve içecek firmaları, çocuklara sağlıklı hayat alışkanlıkları kazandırılması ve bu alışkanlıkların toplum genelinde yaygınlaştırılması amacıyla ‘Ulusal Gıda ve İçecek İttifakı - Türkiye Taahhüdü’nü hayata geçirdi.
#Rekalmİnteraktif Reklamcılık Bürosu (IAB) Türkiye, Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği, markalar ile dijitale yapılan reklam yatırımlarını korumak amacıyla ‘Dijitalde Güvenli Reklam Platformu’nu (GÜR) kurdu. Bu birlik reklamverene, yayıncıya ve ajansa yarar sağlayacak.
#Reklamcılar Derneği Ve Reklamverenler DerneğiReklam verenler Derneği (RVD) Başkanı Ahmet Pura, Türkiye'de reklam yatırımlarının yıllık 2,1 milyar dolar olduğunu belirterek, "Bu rakam dünyayla kıyaslandığında çok düşük. 2,1 milyar dolarlık rakamın en az 5 milyar dolara çıkması gerekiyor." dedi.
#ReklamAnkara Ticaret Odası (ATO) Yönetim Kurulu Başkanı Gürsel Baran, “Üyelerimize, Ankara tüccarına 1 milyar TL can suyu desteği sağlayacağız. ATO’dan belge alan üyelerimiz, anlaşma yapılan Ziraat ve Deniz bankalarından 50 ilâ 150 bin lira arası miktarda kredi kullanabilecek” dedi.
#ATOATO’nun yeni Yönetim Kurulu Başkanı Gürsel Baran, ilk basın toplantısında 14-16 Aralık tarihleri arasında gerçekleştirilecek Ankara Marka Festivali’ni tanıttı. Festival, bireysel marka haline gelmiş ünlü isimlerin de aralarında bulunduğu 132 konuşmacıyı ağırlayacak.
#ATO