Cumhurbaşkanlığı Dijital Dönüşüm Ofisi, Kahramanmaraş merkezli depremlerden sonra ikamet adresi dışında bir il veya ilçeye taşınan ya da konteyner, çadır kent, yurt gibi geçici barınma yerlerinde bulunan afetzede vatandaşların adres değişikliklerini 17 Mart Cuma günü saat 23.59'a kadar e-Devlet Kapısı üzerinden yapabileceklerini duyurdu.
#Seçimİkametgah değiştirmek isteyen vatandaşlar, süreçle ilgili detayları merak ediyor. Adres değişikliği işlemleri nüfus müdürlüklerinden ya da e-Devlet sisteminde kolayca yapılabiliyor. Peki İikametgah değişikliği nasıl yapılır? e-Devlet üzerinden adres değişikliği işlemi
#İkametgah Değişikliği Nasıl YapılırNüfus Müdürlüklerine gitmeden E-Devlet üzerinden adres değişikliği yapmak isteyen vatandaşlar, internet üzerinden araştırmalarına başladı. Koronavirüs önlemleri kapsamında müdürlükler üzerinden yapılan adres değişikliği işlemini E-Devlet'e taşıyan Nüfus Müdürlükleri, internet üzerinden müracaatları alıyor. Peki, adres değişikliği E-Devlet üzerinden yapılabiliyor mu? İşte, o o işlemin nasıl yapılabileceğine dair bazı bilgiler
#Adres DeğişikliğiAdres değişikliği Nüfus Müdürlüğü ya da e-Devlet üzerinden kolayca gerçekleştirilebiliyor. İkametgah olarak da bilinen adres değişikliği için Nüfus Müdürlüğüne adres değişikliği bildirimi yapılabilir. Bunun için de eğer taşınılan adres daha önce başka biri tarafından beyan edilmişse, elektrik, su, doğalgaz ve telefon faturası gibi belgelere ihtiyaç olacaktır. Ancak beyan edilen adresin boş konut olması halinde, herhangi bir belge istenmez.
#Adres DeğişikliğiAdres değişikliği ile ilgili detaylar son dönemde gündeme gelen konulardan birisi oldu. Vatandaşlar, taşınma dolayısıyla ikametgah değişikliği işlemlerinin nereden yapılacağı araştırılmaya başladı. Nüfus müdürlükleri üzerinden de yapılabilen bu işlem e-Devlet adres değişikliği bildirim ile de gerçekleştirilebiliyor. Peki, Adres değişikliği nasıl yapılır? İkametgah değişikliği için gerekli belgeler neler?
#Adres DeğişikliğiSağlık Ocağı, Aile hekimi randevusu alacak olan vatandaşlar, saat kaçta açılacak sorusuna cevap arıyor. Her vatandaş kayıtlı olduğu ikamet adresine göre sağlık ocaklarındaki Aile hekimlerinden hizmet alabiliyor. Peki Sağlık ocakları kaçta açılıyor, kaçta kapanıyor? Sağlık ocağı kaça kadar açık, hafta sonu açık mı? İşte sağlık ocağı çalışma saatleri 2024
#Çalışma SaatleriSeçmen kaydı nasıl sorgulanır 2024 sorusu yerel seçimlere kısa süre kala gündemde yer alan başlıklardan oldu. 31 Mart 2024 Pazar günü yapılacak Mahalli İdareler Seçimleri öncesi YSK tarafından seçmen kağıtları dağıtılmaya başlanacak. 4-17 Ocak 2024 tarihlerinde askıya çıkarılan seçmen listelerinde ismini kontrol ederek ya da adres değişikliği yapmak isteyenler, hangi sandıkta oy kullanacaklarına odaklandı. YSK seçmen kaydı "https://secmen.ysk.gov.tr/secmen-yurtici" internet adresinden, T.C. Kimlik Numarası ve Seri No bilgileri ile sorgulanabilecek. Peki, seçmen kağıtları ne zaman dağıtılacak 2024? YSK seçmen kaydı adres değişikliği nasıl ve nereden yapılır? İşte, 2024 YSK seçmen kaydı sorgulama ekranı ve konu hakkında ayrıntılı bilgiler.
#Seçmen Kaydı SorgulamaSeçmen kağıdı sorgulama ekranı 2024, 31 Mart yerel seçimlerine kısa süre kala gündeme geldi. Türkiye 31 Mart 2024 tarihinde sandık başına gidecek. Yüksek Seçim Kurulunca (YSK) yapılacak olan Mahalli İdareler Genel Seçimleri öncesi seçmen kağıtları dağıtılacak. Seçmen listelerinde ismini kontrol ederek ya da adres değişikliği yapmak isteyenler, hangi sandıkta oy kullanacaklarını öğrenmek isteyenler, 'nerede oy kullanacağım?' sorusunun yanıtına odaklandı. 2024 yerel seçim takvimine göre seçmen bilgi kağıtlarının dökümüne ve dağıtımına şubat ayında başlanacak. Vatandaşlar, askıya çıkan YSK seçmen listelerini muhtarlıklardan veya YSK’nın internet adresinden de öğrenebilecekler. Seçmen kağıdı sorgulamaları e-Devlet üzerinden de gerçekleşecek. Peki, seçmen kağıtları ne zaman dağıtılacak? Seçmen kaydı sorgulama nasıl yapılır? İşte, o konular hakkında bilgiler.
#Seçmen Kağıdı Sorgulama