Nielsen Perakende Hizmetleri Lideri Tamer Gülsaç, “2018 yılının ocak–ağustos döneminde Türkiye hızlı tüketim ürünleri sektörü yüzde 17 büyürken özel markalı (Markete özel bir markayla satışa sunulan) ürünler sektöründe yüzde 25’lik büyüme gerçekleşti.” bilgisini verdi.
#Nielsen Perakende Hizmetleri Lideri Tamer GülsaçÖzel Markalı Ürünler Sanayicileri ve Tedarikçileri Derneği (PLAT) tarafından bu yıl 3’üncüsü düzenlenen olan Private Label Zirvesi 2017 perakende sektörünün önde gelen isimlerini buluşturdu. PLAT Derneği Başkanı M. İmer Özer, “Zincir market ve üreticilerin birbirine daha fazla kulak vermesi, ucuz fiyat imajından sıyrılması gerekiyor” diye konuştu.
#Private Label Zirvesi